ciasto z marchwi

1. Data: 2004-06-15 08:14:37

Temat: Re: ciasto z marchwi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jun 2004 19:34:39 +0200, "Basiek"
<smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

>A moglabys podac swoj przepis na to ciasto?
>Pozdrawiam.
>Basiek.

strasznie dawno nie robilam, jak znajde to podrzuce

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-06-15 08:14:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A moglabys podac swoj przepis na to ciasto?
>Pozdrawiam.
>Basiek.

moj post cos zjadlo, wiec donosze powtornie, ze od bardzo adwna
ciasta nie robilam, mam nadzieje, ze przepisu nie wywalilam. jak
znajde to wpisze

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-06-15 12:13:54

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj post cos zjadlo, wiec donosze powtornie, ze od bardzo adwna
> ciasta nie robilam, mam nadzieje, ze przepisu nie wywalilam. jak
> [...]

Ja widze wszystkie trzy posty. Dziekuje. Bede czekac z nadzieja na pyszne
ciasto marchwiowe.
Pozdrawiam.
Basiek.

Gruzinskie Chaczapuri