czyszczenie

1. Data: 2003-11-08 18:52:43

Temat: czyszczenie
Od: "sk" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2 pytanka do was. Może ktoś z doświadczenia będzie wiedział, jakim środkiem
najlepiej czyścić:

- plastykowe ramy okienne (próbowałam różnymi ale widać plamy)
- drzwiczki kuchenne od szafek z MDF (nie schodzą zacieki z tłuszczu)

Pzdr/ SK

1. Data: 2003-11-08 22:21:49

Temat: Re: czyszczenie
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> - plastykowe ramy okienne (próbowałam różnymi ale widać plamy)
> - drzwiczki kuchenne od szafek z MDF (nie schodzą zacieki z tłuszczu)

Właśnie dziś myłam okna - nienajgorszy jest "Clin - okna ramy i inne",
jednak na wieksze brudy - np. w miejscu, gdzie uszczelka dotyka ramy mam
specyfik o nazwie Tablefit (prod. Kiehl) - jest rewelacyjny! A tak przy
okazji - może ktoś wie, czy można to kupić w sklepie - ja swój dostałam, ale
nigdzie w sklepach takiego nie widziałam...?
Odnośnie MDF-u nie mam doświadczeń...
Iza

1. Data: 2003-11-09 15:25:54

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sp_iza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odnośnie MDF-u nie mam doświadczeń...

Ja lubię taki płyn firmy Frosch z sodą, jasnoniebieski w psikaczu. Czyszczę
nim także płytę kuchenną.

Natalia

Korniki wmieszkaniu?
Mam problem ze zmywarką :((