dobra maseczka

1. Data: 2003-12-01 11:09:00

Temat: Re: dobra maseczka
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:
> witam,
> jaką dobrą maseczkę oczyszczającą do cery mieszanej polecacie?
> Istnieje jakaś usuwająca krostki i przebarwienia?
>
> pozdr
> Justyna

Eris ma w swojej ofercie niezłą maseczkę. Taka w białym opakowaniu. Ładnie
oczyszcza i lekko rozjaśnia.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 11:10:17

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> np.hydrochinon-rozjaśniajacy, kwas kojowy (złuszcza, rozjaśnia), wit
> C w większych steżeniach (rozjaśnia), kwasy AHA, najczęściej glikolowy
> (złuszczaja), treinioina-złuszcza, bardzo skuteczna w połączeniu z
> hydrochinonem, wyciagi roślinne,np. z mącznicy (rozjaśniaja), arbutyna
> (substancja rozjaśniająca uzyskana z mącznicy),...

A czy można stosować te środki, jeśli ma się od czasu do czasu problemy z
wypryskami?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 11:10:54

Od: "Justyna P" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hydrochinonem, wyciagi roślinne,np. z mącznicy (rozjaśniaja), arbutyna
> (substancja rozjaśniająca uzyskana z mącznicy),...

i jeszcze kilka mi się przypomniało:
wyciągi z lukrecji, grejpfruta, piwonii białej, krokosza barwierskiego,
kawy, enzymy z ananasa, papai, banana, maślanka, sok z cytryny, sok z
ogórka, woda utleniona,
Monobenzon czyli p-benzyloksyfenol (eter monobenzylowy hydrochinonu),
mequinol (mechinol) czyli 4-metoksyfenol lub hydroquinone monomethyl ether,
octan tyrozyny

1. Data: 2003-12-01 11:16:20

Temat: Re: Re[2]: do Justyn
Od: "Justyna P" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dorzucić jakąś literkę, np. Justyna P

> jestes
> kosmetyczka ?
Farmaceutką

> A moze zamiast dodawac litere, zmien "nick" na
> jakis zupelnie wyjatkowy ?
Wiesz- masz racje. Wprawdzie już wysłałam jeden czy dwa posty z nickiem
Justyna P, ale chyba najlepiej będzie, jeśli wrócę do mojego nicka, któregu
zazwyczaj używam w internecie (tu też kiedyś) czyli do "justy"

> Musze przyznac, ze Twoje opinie czytam z
> wyjatkowa uwaga
dziękuję :)

justy

1. Data: 2003-12-01 11:21:36

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy można stosować te środki, jeśli ma się od czasu do czasu problemy z
> wypryskami?

tak, szczególnie kwasy AHA oraz tretinoinę (to substancja na receptę, jest
np. w preparacie Retin A)

1. Data: 2003-12-01 11:25:16

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Eris ma w swojej ofercie niezłą maseczkę. Taka w białym opakowaniu. Ładnie
> oczyszcza i lekko rozjaśnia.

Ta z serii do cery tlustej i mieszanej z niebieska nakretka?
Jesli to ta, to ja jej do oczyszczania nie polecam. Zamyka pory tez niezbyt
skutecznie, no ale moje pory ta przecietne inaczej, wiec jej wybaczam :)
Lagodzi i rozjasnia - to fakt. Natomiast niemilosiernie wysusza skore...

Kruszyna
PS. Nigdzie na niej nie jest napisane, ze ma byc oczyszczajaca. Ma
normalizowac.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 11:32:23

Temat: Re[4]: do Justyn
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Justyna,

JP> Wiesz- masz racje. Wprawdzie już wysłałam jeden czy dwa posty z nickiem
JP> Justyna P, ale chyba najlepiej będzie, jeśli wrócę do mojego nicka, któregu
JP> zazwyczaj używam w internecie (tu też kiedyś) czyli do "justy"

No, wlasnie, nie bylam pewna, a zwrocilam na to uwage juz dosc dawno,
ze kiedys bylas chyba na pru jako JustyP albo cos podobnego, moze
wlasnie Justy :) Ciesze sie, ze wreszcie nie bede musiala patrzec z
jakiego adresu jest post, kiedy bedzie od jakiejs innej Justyny :P ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-01 11:34:39

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Ta z serii do cery tlustej i mieszanej z niebieska
> nakretka?

Tak.

> Jesli to ta, to ja jej do oczyszczania nie polecam. Zamyka > pory tez
niezbyt skutecznie, no ale moje pory ta przecietne > inaczej, wiec jej
wybaczam :) Lagodzi i rozjasnia - to
> fakt.

Ja jestem zadowolona z jej efektów. Mnie oczyszcza całkiem nieźle.

> Natomiast niemilosiernie wysusza skore...
>
> Kruszyna

Faktycznie, to może być jej wadą. Tzn. mnie aż "niemiłosiernie" nie wysusza.
;-) Ale jednak odczuwa się pewne ściągnięcie skóry, po jej zaaplikowaniu.
Dlatego stosuję tę maseczkę raz na kilka tygodni.

> PS. Nigdzie na niej nie jest napisane, ze ma byc
> oczyszczajaca. Ma normalizowac.

Aż wzięłam opakowanie do ręki. ;-) Faktycznie, nie ma nic takiego napisane,
jest tylko "maseczka wygładzająca i zwężająca pory".

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 11:41:39

Temat: Re: Re[4]: do Justyn
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, wlasnie, nie bylam pewna, a zwrocilam na to uwage juz dosc dawno,
> ze kiedys bylas chyba na pru jako JustyP albo cos podobnego, moze
> wlasnie Justy :)

Racja- tak było (justyp, justy, justyna). Nie sądziłam, że ktokolwiek zwróci
na to uwagę. Przykro mi, że utrudniałam życie niektórym osobom
(nieświadomie).
Pozdrawiam :)
justy

1. Data: 2003-12-01 11:47:20

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;-) Ale jednak odczuwa się pewne ściągnięcie skóry, po jej zaaplikowaniu.
> Dlatego stosuję tę maseczkę raz na kilka tygodni.

Czyli odwrotnie niz poleca producent. :) Oni pisza, zeby stosowac kilka razy
w tygodniu. Ja sprobowalam - to se ne da. Raz na tydzien, gora dwa.

> Aż wzięłam opakowanie do ręki. ;-) Faktycznie, nie ma nic takiego
napisane,
> jest tylko "maseczka wygładzająca i zwężająca pory".

A, no to w takim razie normalizujaca tez nie jest :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

Dermika seria Preventi