dobra maseczka

1. Data: 2003-12-01 12:17:33

Temat: Re: dobra maseczka
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> tak, szczególnie kwasy AHA oraz tretinoinę (to substancja na receptę,
> jest np. w preparacie Retin A)

Ok, dzięki. A coś bez recepty? :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 12:18:48

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Czyli odwrotnie niz poleca producent. :) Oni pisza, zeby stosowac
> kilka razy w tygodniu. Ja sprobowalam - to se ne da. Raz na tydzien,
> gora dwa.

Kilka razy w tygodniu? Nie, to stanowczo za dużo. W ogóle chyba żadnej
maseczki nie powinno się stosować tak często.

> A, no to w takim razie normalizujaca tez nie jest :))

Ale na dole jest napis "normalizuje". ;-)))

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-01 15:04:43

Od: "Miśka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <J...@p...fm> napisał(a):

> witam,
> jaką dobrą maseczkę oczyszczającą do cery mieszanej polecacie? Istnieje
> jakaś usuwająca krostki i przebarwienia?

Do krostek i przebarwień to raczej trzeba odpowiednie kremy zastosować. LRP
ma taki krem, Eris i pewno parę innych by się znalazło. A co do maseczek to
ja polecam St.Ives firming masque z glinką. Świetnie oczyszcza i poprawia
koloryt skóry. Bardzo dobra jest też maseczka oczyszczająca z Vichy, ale
dokładnej nazwy nie pomnę. Oczyszczała rewelacyjnie i po użyciu pory są
mniej widoczne. No ale to na mojej paszczy:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-02 22:31:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, dzięki. A coś bez recepty?

alfa-hydroxy kwasy (AHA)

1. Data: 2003-12-03 09:08:16

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>np.hydrochinon-rozja?niajacy, kwas kojowy (z?uszcza, rozja?nia), wit C w

jak sobie pomysle ze taki hydrochinon w wywolywaczach w fotografii
jest uzywany to jakos bym sie bala na twarz aplikowac :)

Dermika seria Preventi
kremy Lansome i Shiseido
przedluzanie wlosow
callanetics