drętwiejące palce

1. Data: 2007-10-26 14:25:34

Temat: drętwiejące palce
Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pewien problem: otóż od jakichś ~2 tygodni, palce mojej lewej dłoni:
mały, serdeczny i środkowy, są zdrętwiałe. Mały palec mocno, a
środkowy - ledwo wyczuwalnie. Z początku uznałem że pewnie się o coś
uderzyłem łokciem (choć nic takiego nie pamiętam) i samo przejdzie. Ale
nie przeszło ani trochę, a być może się wręcz nasiliło. Niepokoi mnie to
o tyle, że nie jest to drętwienie co jakiś czas, tylko czuję to całą
dobę, to nie ustępuje ani na chwilę. Poza tym zbiega się to czasowo ze
strasznym wysuszeniem dłoni - po raz pierwszy w życiu mam taką saharę na
rękach. Mam w pokoju nawilżacz i powinno być okej (przynajmniej moje
wrażliwe na suche powietrze wargi nie zgłaszają zastrzeżeń). Kremy nie
pomagają, chyba że smaruję się co 5 min.

Piję dużo kawy, ale uzupełniam magnez, potas, witaminy. Poza tym łykam
lexapro 10mg/dzień i piracetam 2400 mg/dzień, ale te leki raczej nie
mają na to wpływu.

Macie jakieś porady, co z tym zrobić? Niepokoić się, czy olać, a samo
przejdzie? Gdzie wyznaczyć tę granicę, z którą należy iść z takim
objawem do lekarza ? (neurologa?).

pozdrawiam
jerry