fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

311. Data: 2009-01-16 14:35:03

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

news:gkpq6n$hk1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Tak naprawdę każdy tutaj potrzebuje pogłaskania po główce, przytulenia i
> zachwytu nad jego urodą.

To chyba raczej wy, pustaki.
--
Bluzgacz

312. Data: 2009-01-17 13:54:42

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

http://www.iqtest.dk/main.swf

Widziałeś ten test?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

313. Data: 2009-01-19 01:17:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jaki wynik osiągnąłeś?

To jest jakiś klon testu Ravena.

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gksnv6$vbl$1@news.onet.pl:

314. Data: 2009-01-19 09:08:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest test porównywalny z testem Ravena, choć wykorzystuje
podobną samą formułę zadań.

Stąd nie należy wyciągać wniosków nt testów Ravena na podstawie
tego testu.

Czym się różnią?
W testach Ravena zadania są _doskonale_ skonstruowane pod
względem logicznym. Sporo z nich jest wręcz błyskotliwa pod
tym względem, a wszystkie są wspaniałe.

W tym teście jedno zadanie jest fajne, a pozostałe wymyślone
na siłę, z czego większość jest po prostu zwyczajnie głupia.
Rozwiązania kilka z zadań są niejednoznaczne.
Marny teścik mensowy jakich setki, czy tysiące m.in. w gazetach.
Po prostu kolejny buraczany pseudo-test.

Żenada, zwłaszcza że komentarz zapowiada, że test jest rzekomo
w miarę sensowny.
Notabene musiał go stworzyć jakiś prawdopodobnie nieźle
zakompleksiony głupi matoł z niezłymi luzami pod kopułą. ;)

--
CB

315. Data: 2009-01-19 15:26:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> W tym teście jedno zadanie jest fajne,

Który numer?

> Notabene musiał go stworzyć jakiś prawdopodobnie nieźle
> zakompleksiony głupi matoł z niezłymi luzami pod kopułą. ;)

Z wyniku nie jestem zadowolony. Nigdy nie uważałem siebie za wybitnie
inteligentnego, a w kwestiach logiki i przenikliwości umysłu mam kompleksy.
Jak rozumiem tego typu test bada "moc obliczeniową" mózgu, inteligencje
niewyuczoną. Czy rzeczywiście poprzez odpowiedni trening _nie_ można
wyśrubować wyników w tego typu testach?
Ja nigdy podobnego testu nie robiłem. W każdym razie wyszło ponad normę.
Ponadto nie pytają o wiek, a to chyba jest dość istotne.
Na początku za bardzo rozczulałem się nad zadaniami, później już czas
mnie tak pogonił, że straciłem trzeźwość umysłu.

Potrafisz wytłumaczyć zadanie spod numeru 37?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

316. Data: 2009-01-19 22:37:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nr 31.

37 to zadanie na miarę porażki tego testu IMHO.

W oryginalnym Ravenie nie znajdziesz takich śmieciowych zadań.

To jaki wynik ci wyrzucił?

U mnie 126.
Łaskawca popaprany. ;)

--

w wiadomości news:gl2647$oud$1@news.onet.pl:

317. Data: 2009-01-19 23:22:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> 37 to zadanie na miarę porażki tego testu IMHO.
>
> W oryginalnym Ravenie nie znajdziesz takich śmieciowych zadań.

Tak jak mojemu kumplowi. Ale widzisz, miałeś wcześniej jakieś
doświadczenie z tymi testami. Mi wyszło zaledwie 115.
To wyniki w skali Wechslera; Polaków dotyczy skala Cattella. Wynik jest
wtedy o kilka punktów wyższy.

http://www.davidpbrown.co.uk/psychology/iq-conversio
n.html to przelicznik.

Koleżanka, która aspirowała do Mensy miała 133.
Doda ma podobno 156?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

318. Data: 2009-01-19 23:24:19

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> Doda ma podobno 156?

Oczywiście w tej skali stosowanej w Polsce, podobno należy do Mensy.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

319. Data: 2009-01-19 23:52:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> 37 to zadanie na miarę porażki tego testu IMHO.

A mnie się podobało.

> U mnie 126.
> Łaskawca popaprany. ;)

No sorry, mnie też :)

--
Pozdrawiam - Aicha

320. Data: 2009-01-20 00:05:46

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> nr 31.

Dlaczego akurat to?
Było dla mnie oczywiste, z miejsca.

A jeśli chodzi o 3 albo 4 ostatnie, to wysiadam.

35) E albo C
36) F
37) keine Ahnung
38) H