kibel, lazienka i fetor z kanalizacji

From: Ormianin <o...@c...pf.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: kibel, lazienka i fetor z kanalizacji
Date: Wed, 6 Oct 2004 13:37:37 +0200

Otoz... mam w lazience miske ustepowa, typ warszawski, odplyw skierowany w
dol, produkcja KOłO, fachmani tak mi ja zainstalowali ze nie na sruby do
podloza tylko na syliokon, i teraz zaczyna skrzypiec... ale nie w tym
problem, moj problem jest nastepujacy:

1. polega na tym ze w poblizu ustepu wydobywa sie fetor z kanalizacji i
wypelnia cala lazienke, ostatnio stal sie bardzo intensywny, wczesniej
czulem to tylko przed deszczem w momencie zmniejszenia sie cisnienia
atmosferycznego... zakladam ze fachmeni zle zainstaliowali odplyw, ktory
jest nieszczelny... w klasycznych ustepach to odplyw jest z tylu wiec jakby
co to moznabylo go zakitowac, a ten?

2. ze spluczki, bo miska ustepowa to kompakt ze spolczka... kiedy
przychodzi pora deszczowa, lub wieczor i spada temperatura zaczyna z niej
obrzedliwie kapac woda, cala sie poci, nie nawidze tego!

za kazda pomoc dziekuje