Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia kluski leniwe - prośba o pomoc z przepisem/może macie swoje ulubione przepisy na te kluchy? kluski leniwe - prośba o pomoc z przepisem/może macie swoje ulubione przepisy na te kluchy?

kluski leniwe - prośba o pomoc z przepisem/może macie swoje ulubione przepisy na te kluchy?

From: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: kluski leniwe - prośba o pomoc z przepisem/może macie swoje ulubione
przepisy na te kluchy?
Date: Tue, 19 Apr 2005 12:04:37 +0200

Witam!

Żegluję właśnie po przeglądarce w poszukiwaniu dobrego przepisu na kluski
leniwe z serem. Niestety im dłużej wędruję i im więcej czytam przepisów, tym
bardziej tracę jaką jakąkolwiek orientację w temacie.
Dopiero się uczę i stawiam jedne z pierwszych kroków w kuchni, która od
pewnego czasu stała się moim hobby - chyba dlatego, że *jeszcze* nic nie
zepsułam, mam nadzieję, że tak zostanie.. ;-)
No ale do rzeczy.. Ostatnio nauczyłam się robić pyszne kopytka (wg. przepisu
z Czarnej Oliwki na www.kuchnia.o2.pl) i chciałabym teraz spróbować zrobić
kluski leniwe... Naszło mnie na nie strasznie a co do przepisów 'z
przeglądarki' nie jestem taka pewna..
Od jakiegoś czasu czytam na bieżąco Waszą grupę i uznałam, że jesteście
odpowiednimi osobami do których powinnam się zwrócić o pomoc.
Bardzo zależy mi, by zrobić je jeszcze dzisiaj (chcica + wolny czas, którego
nie będę miała przez najbliższe 3 tygodnie).
Mam nadzieję, że ktoś z Was zlituje się i pomoże :-) Będę bardzo
wdzięczna...

Z prośbą o podpowiedzi i wszelkie wskazówki
oraz z serdecznymi pozdrowieniami
kłaniam się

Luiza