kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW

1. Data: 2005-03-29 21:36:08

Temat: kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW
Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kupić kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW (na ścianę).
Czy ktoś ma uwagi o tym kotle ?
Czy jest wystarczająco bezproblemowy i automatyczny ?

2. Data: 2005-03-30 06:26:35

Temat: Re: kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/29/2005 11:36 PM, Bonifacy napisał(a):
> Mam kupić kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW (na ścianę).
> Czy ktoś ma uwagi o tym kotle ?
> Czy jest wystarczająco bezproblemowy i automatyczny ?

Mam od ok. 4 lat. W moim przypadku - puk, puk, odpukać - jest całkowicie
bezproblemowy. Całe wnętrzności ma markowe.
Pracuje ze sterownikiem pokojowym i zasobnikiem CWU. AFAIK nie ma
możliwości podłączenia sterownika pogodowego.
Porównując z sąsiadami - chyba zasługuje na swoją nazwę "Economic".

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/