kosiarki

61. Data: 2000-03-15 07:57:33

Temat: Re: kosiarki
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisal:

> Nie. Dziwie sie tylko, ze nie ma tego chetnego :-)

Aaa, to pewnie stąd te trochę spamu co dostałam w Walentynki. To
pewnie były oferty ;-))

Krycha

62. Data: 2000-03-15 07:59:49

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisal:

> Co Ty z ta lekkoscia? Jak kupisz z napedem na kola to waga przestaje byc
> wazna cecha kosiarki.

Taka z napędem to sama się schowa do komórki i sama z niej wyjedzie?!
I próg przeskoczy?

Krycha

63. Data: 2000-03-15 08:01:16

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Co Ty z ta lekkoscia? Jak kupisz z napedem na kola to waga przestaje byc
>wazna cecha kosiarki.
>
>Pozdrawiam serdecznie
>Krzysiek Koterba

Krycha ma troche racji.W czasie koszenia nie ma duzego znaczenia,ale
przechowywanie, czyszczenie i inne serwisowanie wymaga odrobine sily.

Z tym ze wagowo sa porownywalne(oczywiscie tej samej wielkosci)
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

64. Data: 2000-03-15 08:07:19

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał:

> Mnie państwo właśnie ma zamiar obciąć stopę życiową o kilka %.
> Jeśli pokryjesz koszty paliwa i zamkniesz na dzień Samarę (trochę się boję
> takich dużych zwierząt:-), to mogę skosić Twoją trawkę za ..... (no nie wiem
> ile dajesz zarobić pijakowi:-)).

:-) I przywieziesz własną kosiarkę? No to czuj sie zaproszony.
Samara najprawdopodobniej w maju będzie w innej stajni, bo będzie
startować w zawodach.

Krycha

65. Data: 2000-03-15 08:09:59

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak napisał:

> Czesc
> Czy Ty chcesz pole z pszenica kosic czy ogrodek (w pelnym tego slowa
> znaczeniu) ;-)

Pole bez pszenicy :-) Z ogródkiem, takim jak są w podmiejskich
osiedlach willowych, ma to niewiele wspólnego.

> Jesli masz taka dziele jak sobie wyobrazam to nie dziwie sie juz Twoim
> pytaniom
> Tutaj to by sie przydal kombajn albo kilka koniowych (to u Ciebie) :-)))

Jedna koniowa by wystarczyła, ale zaprzęgnieta do kosiarki :-)

Krycha

66. Data: 2000-03-15 08:11:41

Temat: Re: kosiarki - bez grabienia trawy
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>w sprzedaży są kosiarki na kółkach, mechaniczne, które równocześnie
>rozdrabniają trawę i odpada grabienie.
>pozdrawiam, jerz

Nie wierz w to Jerzu.
Raz widzialem jak facet kosil i rzeczywiscie nic nie zostawalo.
Ale to co kosil nie mozna bylo nazwac trawnikiem.
Jedno zdzblo na 10 cm2.
Przy normalnych,nawet nie za gestych trawnikach zostaje.
Pisalem o moim sasiedzie.
Powierzcznie mamy porownywalna,roznica jest tylko w ilosci zebranej trawy.
On po zgrabieniu ma ok 2 taczek(moze jedna),a ja kompostowmik 1 x 1 x 0,7 m.
Ale grabic musi.
Pozdrawiam Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

67. Data: 2000-03-15 08:11:45

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisal:

> To znaczy?

:-) Właśnie tak, jak teraz.

Krycha

68. Data: 2000-03-15 08:16:21

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Taka z napędem to sama się schowa do komórki i sama z niej wyjedzie?!
> I próg przeskoczy?

Nie wazy na pewno tony :-) Jesli nawet bedzie wazyc 50kg to spokojnie z
nia do komorki wjedziesz, nawet przez prog. Te kosiarki z napedem na
kola z reguly maja tylne kola duze.
A chyba nie masz tej komorki na pietrze?

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

69. Data: 2000-03-15 08:18:57

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm widze, ze sie zrobil interesujacy temat :-)
Skadinad sam tez szukam porzadnej kosiarki i niestety, chyba bede musial sie
wykosztowac na spalinowa. Problem mam podobny tj pare tysiecy metrow
kwadratowych na wsi. W zeszlym roku dalem za wygrana i jako-tako wykosilem
tylko dookola domu (poki co na wsi jeszcze nie mieszkam) podkaszarka
elektryczna. A miejscowi alkoholicy skosili chwasty na podworku. Zastanawiam
sie nad kosiarka elektryczna (w koncu nawet 100 metrow kabla jest tansze od
roznicy miedzy kosiarka elektryczna a spalinowa). Co do traktorkow - kiedys
pewnie (jak juz bede na tej wsi mieszkal a poza tym jak bede baaardzo bogaty
;-)) to sie nie da uniknac... ale ceny rzeczywiscie odstraszajace :-(

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

70. Data: 2000-03-15 08:24:20

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Jedna koniowa by wystarczyła, ale zaprzęgnieta do kosiarki :-)

Calkiem dobry pomysl. Jesli nie stac Cie na kombajn albo chociazby
traktorek, to popytaj po wsiach okolicznych - moze ktos ma taka kosiarke
do zaprzegniecia koniem do odsprzedania? Moj wujek takowa mial, ale juz
dawno, dawno temu. Koniowa przynajmniej by nie grubla zanadto :-)
A mogloby Cie to tanio wyjsc niz kupienie kosiarki spalinowej z napedem
na kola.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl