kuchenka elektryczna - howto ?

1. Data: 2002-09-12 07:57:40

Temat: kuchenka elektryczna - howto ?
Od: Kuba Skublicki <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
w nowym mieszkaniu mam kuchenkę elektryczną (płyta indukcyjna ?) i piekarnik
elektryczny ... jak się na toto przesiąść z gazowej ? jak z tego oszczędnie i
efektywnie korzystać i czy 3ba jakieś 'inne' garnki niestandardowe kupować ???

Pozdrowionka,
Kuba

1. Data: 2002-09-12 12:24:51

Temat: Re: kuchenka elektryczna - howto ?
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Skublicki z adresu <k...@v...pl> napisał:

[...]

Płyta indukcyjna? taka ciemna plaska ceramiczna jak zalaczysz to pole robi
sie czerwone?
na taka najlepiej garnki z PLASKIM dnem. ja mam z nierdzewki z podw albo
potrojnym dnem - mimo wszelkich staran nic sie jeszcze w nich nie
przypalilo. Mam co nieco do czynienia z firma prod. garnki emaliowane i wiem
ze mimo wielu zalet malo prawdopodobne jest by mialy zalkowicie plaskie
dno - taka juz ich uroda :(.
to tyle z mojego punktu widzenie (rzadko cos gotuje) a efektywnosc to juz
najlepiej powiedza Ci dziewczyny.
jezeli w piekarniku masz termoobieg (w tylnej sciance jest taki
wentylatorek, ktory dmucha goracym powietrzem to jest to super bo zapewnia w
miare jednakowa temp w calej komorze, u nas korzysta sie tylko z tego i
opiekacza :)
grzesiek

1. Data: 2002-09-12 14:34:11

Od: "yeti" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od roku użytkuje kuchenkę elektryczną 2 palnikową, właściwie rachunki za
prąd wzrosły o 20 zł, za miesiąc. Zanim się wprowadziliśmy, mieszkanie stało
puste. 20 zł to właściwie nie tak dużo biorąc pod uwagę normalne gotowanie.
Do gotowania na takiej płycie potrzebne są garnki z płaskim dnem - są
bardziej ekonomiczne - równomiernie się nagrzewają.
A zapomniłabym na tej kuchence wychodzą mi lepsze (bardziej miękkie)
pieczenie i rolady i inne mięsa. Pewnie właśnie z powodu równomiernego
nagrzewania. Można też dokładniej regulować ilość doprowadzanego
ciepła.Ogólnie jestem b. zadowolona z tej kuchenki.
Pozdrowienia Yeti

1. Data: 2002-09-12 16:02:54

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka wrote:
> [...]
> :: garnki niestandardowe kupować ???
>
> Płyta indukcyjna? taka ciemna plaska ceramiczna jak zalaczysz to pole robi

Na indukcyjnej sie nie robi bo sie nie nagrzewa ....

V.

bogracz
ciasto z mikrofali???
w temacie smalcu
kulinarne foux pas !
Re: Jaka szarlotka (przepis potrzebny) HELP