kwaśny bigos -pomocy

1. Data: 2002-11-11 15:21:42

Temat: Re: kwaśny bigos -pomocy
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqgn84$ims$...@n...gazeta.pl...
> naturalnie a właściwie - ukiszonej tradycyjnie. Te z SuperM nie są kiszone
> tradycyjnie a co za tym idzie nie są też i kwaśne ani za słone. Ale są
> chrzczone różnymi dodatkami E-coś tam. Mają ładny kolor. Mnie wystarczy 1
> minuta aby rozpoznać sztuczną kapustę od tradycyjnej.
> :-)
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

To nie poznacie po smaku? toż to konserwanty od razu czuć!
pozdrawiam, Kianit, co jako małoletni berbeć służyła za "profesjonalny
ubijak pełnoetatowy", czyli wraz z kuzynostwem skakała w dębowej beczce
ubijając kapustkę, marchewkę, przyprawy.... mmm, wspomnienia, dzisiaj pewnie
bym tak "przyrządzanej" kapusty nie tknęła :))) (wcale jakoś nie lubię
ostatnio kapuchy, pewnie "pamięć smaku" działa).

1. Data: 2002-11-11 18:38:46

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>
[...]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Czyzbys miala brudne nogi?????? :-)))))))
Barbara

---

1. Data: 2002-11-11 22:01:57

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00f501c289b1$a844e7e0$f394573e@home68z1dftw8
1...
> [...]
> ostatnio kapuchy, pewnie "pamięć smaku" działa).
> ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>
> Czyzbys miala brudne nogi?????? :-)))))))

:))) hahahaa, dziadunio by w sanepidzie pracować nie mógł, bo... zamknąłby
rzeczony (sanepid) za niedociągnięcia higieniczne :)))) .
Nawet za podbieranie łapami tartej marchewki dostawaliśmy ścierą i żółtą
kartkę, drugi raz był opłacany szlabanem na wejście do "fabryki". Nawet nie
wiecie jaka to była straszliwa kara :)) .
Teraz po prostu nie smakuje mi już żadna z kapuch a co do "technologii
wyrobu" to... jam sterylniak nieziemski, nie napiję się nawet z jednej
szklanki z mężem, a co dopiero.... :)P
Smaczne pozdry, Kianit

1. Data: 2002-11-12 01:07:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to się podziel z grupą, co robisz przez tę minutę nad kadzią z
kapustą w
> hipermarkecie?
> Przypominam sobie, że właściwie zawsze stoi nad taką beczką taki poważny
> gość w kapeluszu i hipnotyzuje ją, kapustę, okiem. Nie wiedziałem, co
czyni.
> To Ty byłeś? ;-))
> Ale poważnie - jak ją demaskujesz? Organoleptycznie? Kupując 5 dkg, czy
> jakimś chlorkiem nadmanganianu potasu?

Raz spróbowałem, zdążyłem dobiec do WC.
Od tego czasu rozpoznaję i smak i kolor wskazujący na produkty, których
jeść nie powinienem.

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-11-12 10:34:21

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Hej!

E!.. To mi się wydaje kiepska metoda - nosić Ciebie ze sobą na zakupy i
patrzeć czy zdążysz do WC. Myślałem, że masz coś w pipetce w rękawie,
nieznacznie wkrapiasz i patrzysz czy zmienia kolor, czy nie dymi...

Namaste!

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2002-11-14 09:41:03

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez wszuystko co dobre w kapuscie trafia do
zlewu!
============
Wszystko co dobre trafia do soku, ktory odciskam
do miseczki i dodaje pod koniec przyrzadzania.
A to, czy samo wyciskanie wystarczy zalezy od
kapusty. Jezeli jest preparowana chemicznie, to
nie jest zbyt kwasna - wystarczy wycisnac. Ale
porzadna kapusta kiszona, przynajmniej taka jaka
ja kupuje - bez dodatkowego plukania daje bigos
jeszcze zbyt kwasny!

waldek
============

1. Data: 2002-11-14 16:04:49

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wszystko co dobre trafia do soku, ktory odciskam
> do miseczki i dodaje pod koniec przyrzadzania.
[...]
Ale
> porzadna kapusta kiszona, przynajmniej taka jaka
> ja kupuje - bez dodatkowego plukania daje bigos
> jeszcze zbyt kwasny!

Znajomi kisza kapuste .. jest pyszna i nie trzeba plukac!!!
nie plucze sie kapusty!!!
(nawet Panowie Maklowicz i Kuron "potepiaja" 'plukaczy') ;))

Marta

1. Data: 2002-11-14 18:49:19

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "waldek" <x...@o...pl>
[ciach]
> porzadna kapusta kiszona, przynajmniej taka jaka
> ja kupuje - bez dodatkowego plukania daje bigos
> jeszcze zbyt kwasny!
> waldek
> ============

Glupoty Wasc gadasz - :)
bigos robi sie NIE TYLKO z kapusty kiszonej!
:-) Barbara

---

1. Data: 2002-12-13 03:21:05

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>
> [...]

Teraz po prostu nie smakuje mi już żadna z kapuch a co do "technologii
wyrobu" to... jam sterylniak nieziemski, nie napiję się nawet z jednej

Przegladalam stare posty... i w zwiazku z powyzszym mam pytanie:
a jak mu buzi dajesz?

Ciekawskie nieziemsko pozdry ;)
Barbara

---

1. Data: 2002-12-13 08:12:42

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0c4f01c2a256$aa5ec560$7a8b573e@home68z1dftw8
1...
> [...]
> szklanki z mężem, a co dopiero.... :)P
> Smaczne pozdry, Kianit
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

> Przegladalam stare posty... i w zwiazku z powyzszym mam pytanie:

:)))))))))P
Oj Basiu, Basiu , no cóż, z języczkiem najchętniej :P
To dziwne, ale jak jestem przy nim to wylizanie mu migdałków, czy czego tam
nie stanowi dla mnie problemu najmniejszego, najchętniej bym go schrupała
wręcz :) Jednak kiedy poda mi kieliszek wina na którym widzę ślad po ustach
to zawsze obracam do w drugą stronę :( taką dziwną mam przypadłość. Albo
staram się nie myśleć ;). To chemia, Basiu, chemia !! <3 <3 <3 !!
:) pozdrawiam wszystkie ciekawskie Basie (znam trzy takie) , Dominika :)

Foundee ?
co zrobic ze slimakow??
Kielki rzodkiewkowe
Jak sie nazywaja takie drozdzowe buleczki robione na parze?
CafeZaSlipem