mycie włosów mydlem siarkowym

1. Data: 2009-03-17 17:25:14

Temat: mycie włosów mydlem siarkowym
Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego czasami slyszy sie rady, by myc glowe zwyklym mydlem siarkowym?
Na co pomaga mydlo siarkowe (w przypadku wlosow; w przypadku skory twarzy -
domyslam sie)?

2. Data: 2009-03-17 20:41:43

Temat: Re: mycie włosów mydlem siarkowym
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine pisze:
> dlaczego czasami slyszy sie rady, by myc glowe zwyklym mydlem siarkowym?
> Na co pomaga mydlo siarkowe (w przypadku wlosow; w przypadku skory twarzy -
> domyslam sie)?

A po co mydłem? Są już różne szampony ( w tym siarkowy też) u nas.

--
animka

3. Data: 2009-03-18 15:14:23

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

animka in news:gpoqg8$ma4$1@node1.news.atman.pl

nie odpowiedzialas na pytanie;
( _podejrzewam_ ,ze ilosc "chemii" w szamponie jest _zdecydowanie_ wieksza
niz w prostym mydle siarkowym )

4. Data: 2009-03-18 21:46:48

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine pisze:

> nie odpowiedzialas na pytanie;
> ( _podejrzewam_ ,ze ilosc "chemii" w szamponie jest _zdecydowanie_ wieksza
> niz w prostym mydle siarkowym )

Po umyciu mydlem musisz przecież popłukać głowę wodą z octem, a ocet to
zabójstwo, szczypie, śmierdzi i może wywolać uczulenie.

--
animka

5. Data: 2009-03-20 10:33:13

Od: "FiftyFifty" <...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1634Racine" <napisał w wiadomości > Na co pomaga mydlo siarkowe?

Nie wiem, czy pomogło mi akurat mydło siarkowe, ale gdy 41 lat temu zacząłem
gwałtownie łysieć (a może to złe słowo - włosy wypadały mi równomiernie z
całej owłosionej powierzchni głowy, wierzcie mi, to niełatwa sprawa dla
20-latka), za radą pewnego dermatologa z prawdziwego zdarzenia zacząłem
używać mydła siarkowego i dziegciowego. Włosy się jeszcze trzymają (gdzieś
tak około 55-tki zaczęły się pojawiać zatoki ). W zasadzie przez cały czas
stosowałem cykl: mycie mydłem jw., a w kolejne dwa dni mycie zwykłą wodą i
tak dookoła Woytek. Myślę, że w tym całym okresie umyłem włosy szamponem
może ze 20 razy (zapominalski jestem, a w hotelach na ogół takich mydeł nie
ma). Żebyż jeszcze ze wszystkim innym było tak dobrze...

50/50

Dziwne zaburzenie widzenia.
domowe sposoby na zapalenie korzonków
Ataki nerwicy lękowej w ciąży.
Obliczanie dziennego zapotrzebowania kalorycznego
Dobry chirurg stomatolog w Warszawie na NFZ?