nowa amnestia cbneta :)

281. Data: 2010-02-23 11:02:38

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hm0c4h$n41$1@inews.gazeta.pl...

> Nie dało by rady paru sznureczków vide master podczepić do laleczki i
> powitania słońca wyruszać ? Tylko pliiiiiz ... nie jezioro łabędzie !!

Oddaję głos na ten post,
jako na
post dnia !

ROTFL ;)

282. Data: 2010-02-23 11:03:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Dlatego takiś się zrobił jak Kermit! A ja myślałam, że za dużo się
> Muppetów naoglądałam.
>
> Qra
A wiesz, że muppety rzeczywiście jakoś dobrze pasują???
Hmm.... totalnie szurnięta, pluszowa gromadka....
Matko, chyba chciałabym być ...potworem.

MK

283. Data: 2010-02-23 11:04:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> ... zostałem zaskoczony ... A konkretnie: postanowiłem poszukać jakiegoś
> linku do kawału o martwym w stroju klowna. I mi wyskoczyła grafika.

> Jesteś w ciąży ???
> Gratulacje !!!!!
Ty niedobry, tyyyyy..... MK

284. Data: 2010-02-23 11:05:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oddaję głos na ten post,
> jako na
> post dnia !
>
> ROTFL ;)
I to są właśnie dobre strony głupawki.

Oczywiście można użyć mądrych słów, jak "strumień świadomości", czy
"kreatywność". Ale po co?

MK

285. Data: 2010-02-23 11:07:08

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Echhh, kiedyś to mogłem osiągnąć co pragnąłem, i bez odpoczynku jeszcze
> raz to osiągnąć, i jeszcze, i jeszcze...

Samodzielnie, czy z pom ... z partnerką ? ;)

286. Data: 2010-02-23 11:07:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Trener, na pomoc, czy cieszy/satysfakcjonuje Cię ta opinia Chirona na Twój
> temat ?
> ;)))

Redart- odpisałem tak, żeby nie mieszać Ciebie do tego wątku personalnie,
ani trenR'a. Chodziło mi o jak najczystsze podejście- kumkasz?:-). Wzywając
trenR'a- chcesz żeby był sędzią we własnej sprawie. No ok- tylko w tym
momencie możemy wkroczyć w fazę sitwiarską- czego chciałem uniknąć.
Bardziej liczyłem, że poprosisz olinka czy cóś:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

287. Data: 2010-02-23 11:08:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

>>> 1. cb zaczął zabiegać o relacje z nim

> Ja tam myślę, że TRner ma teraz większy problem niż czyjekolwiek opinie -
> rynny a śnieg spadający z dachu.
> Niby nic, a proszę.
> MK

Chcesz o tym pogadać?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

288. Data: 2010-02-23 11:08:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

ciemne okulary?

--

Gienadij Zuganow przeczytał bajkę o Śpiącej Królewnie.
Zamyślił się i z pewnym wahaniem udał się na Plac Czerwony.

289. Data: 2010-02-23 11:09:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>>

> Chcesz o tym pogadać?:-)
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

A masz dobrego i niedrogiego dekarza? To chętnie! :-PPP, MK

290. Data: 2010-02-23 11:10:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 23-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ciemne okulary?

Kajdanki i kaloryfer????

MK

_()_ przyjaźń ponad wszystko !