o głodzie nowości

61. Data: 2015-10-11 16:37:14

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2015 o 15:03, Pszemol pisze:
> "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> ewaluuje od ewaluacji czy ewoluuje od ewolucji ? :-)

Literówka stokrotki, chodziło o owulację.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

62. Data: 2015-10-11 16:43:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 08:40:38 -0500, Pszemol napisał(a):

> Rozcieńczacie posiłek innym posiłkiem...
> Pewnie jeden z wielu powodów do posiadania "tenedencji do nadwagi" hi, hi.

Różne są stężenia :->

> Wystarczy się z Tobą zgodzić w czymkolwiek i od razu się jest mądrym,
> to oczywiste przecież, Ty "Krynico Nieskończonej Mądrości" :-))

Zgadzam się z Tobą. Krynico.

63. Data: 2015-10-11 16:44:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 08:50:17 -0500, Pszemol napisał(a):

> Ojej, zabrzmiało tak ponuro z tym "jeszcze przed śmiercią" :-)))

Po śmierci byłoby raczej trudno. Nie wiem, co tu ponurego. Masz plany na po
śmierci czy jak?

64. Data: 2015-10-11 16:51:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message

> Literówka stokrotki, chodziło o owulację.

:-))

65. Data: 2015-10-11 16:53:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Różne są stężenia :->

W tendencji do nadwagi sądzę że ilość roztworu się bardziej liczy.

> Zgadzam się z Tobą. Krynico.

Krynica jest tylko jedna - nikt Ci tu nie dorównuje.

66. Data: 2015-10-11 16:55:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po śmierci byłoby raczej trudno. Nie wiem, co tu ponurego.
> Masz plany na po śmierci czy jak?

Nie, ale jestem w szoku, że Ty ich nie masz...

67. Data: 2015-10-11 17:01:40

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
>>
> Jakiś pomysł co oprócz pizzy smakuje prawie wszystkim i da się
> jakoś łagodnie poporcjować na zmienną ilość osób?
> Jakiś duży placek z kurczakiem, rolada, ki czort - podpowiedzcie! :-)
> Oczywiście zimne przekąski i alkohol też będą, ale wieczór przeważnie
> długi, od 18-tej spotkanie często przeciąga się do 1-2 w nocy :-)))
> Przydałby się taki "kulinarny punkt kulminacyjny"...

Może kulebiak? Jeden czy dwa duże (do dzielenia na porcje)
plus kilka małych do zjedzenia jednoosobowo.
Najlepszy na ciepło, ale można i na zimno.
Można z samym masełkiem, albo z sosem pomidorowym
albo jakimś białym (czosnkowym).
Masz przy okazji coś z naszego (europowschodniego)
kręgu kulturowego.
Pod warunkiem, że dostaniesz kapustę kiszoną gdzieś w tej
"hameryce" (bo tam chyba przebywasz).

68. Data: 2015-10-11 17:14:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <a...@s...pl> wrote in message

> [...]
> Masz przy okazji coś z naszego (europowschodniego)
> kręgu kulturowego.
> Pod warunkiem, że dostaniesz kapustę kiszoną gdzieś w tej

Nie znałem takiej potrawy... dzięki, bo wygląda ciekawie!
Piszą w Wiki, że pochodzi z Rosji:

Coulibiac

A coulibiac is a type of Russian pirog usually filled
with salmon or sturgeon, rice or buckwheat,
hard-boiled eggs, mushrooms, onions, and dill.
The pie is baked in a pastry shell, usually of
brioche or puff pastry.

Place of origin: Russia

69. Data: 2015-10-11 17:45:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że przy-domowym. Bo że restauracja też własna, domowa, to już
> uważam za oczywiste 3-]

Właśnie.

70. Data: 2015-10-11 18:00:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 15:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Problem z niektórymi rzeczami jest taki, że próbowanie ich
> pierwszy raz w życiu z niepewnego źródła może się skończyć
> że wyrobisz sobie opinię negatywną o produkcie, nie zdając
> sobie nawet sprawy z tego że to nie potrawa tylko akurat
> ta partia mrożonego z Biedronki była trefna...

Produkt najlepszej jakości jest ważny.
Ale i najlepszy produkt nie pomoże, kiedy brak wiedzy, techniki i
doświadczenia.
Dlatego dobry kucharz dokona cudów z produktem nienajwybitniejszym, a
kiepski - zmasakruje najlepszy towar.
A w takiej wsi, w jakiej mieszkam, dostać świeże owoce morza (naprawdę
świeże i prima sort) jest rzeczą niemożliwą, a Biedronka czy Lidl
pilnuje pewnych standardów, więc przynajmniej pewnośc mam, że się nie
otruję.

> Ojej, zabrzmiało tak ponuro z tym "jeszcze przed śmiercią" :-)))

Po śmierci to raczej ja będę kuszącym kąskiem dla róznego dziwa.

Najlepsze ciasto ucierane.
Za miesiąc św. Marcin
Re: Do XL - NTG
Grzybobranie