odkurzanie w domu alergika

następny post »
From: "Krusia" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: odkurzanie w domu alergika
Date: Wed, 02 Dec 2009 12:28:37 +0100
Sender: n...@n...onet.pl

Pytałam już o to na pl.soc.dzieci ale jakoś nikt nie był mi w stanie
odpowiedzieć sensownie na moje pytanie. Znalazłam na
http://www.eluxury.pl/article/show/15/247/Skrzydlaty
-odkurzacz-Samsunga
odkurzacza, który jest określany jako ekologiczny i zielony. Ponieważ mam
alergiczne dziecko, chciałam się dowiedziec, czy to chodzi tylko i wyłącznie o
zużycie energii, czy też ma on jakieś inne właściwości, które pozwalają go
nazwać ekologicznym. Najważniejsze jest dla mnie to jaki wpływ ma taki sprzęt na
alergików właśnie. Czy może mi ktoś sensownie to wyjaśnić? Będę wdzięczna.