olejek z nasion wiesiołka

1. Data: 2003-09-10 08:39:26

Temat: olejek z nasion wiesiołka
Od: "Dorota D." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszukane na WWW

(...) Pomaga także poprawić śluz szyjkowy - zwiększa jego ilość, szczególnie
tego typu płodnego. (...) branie olejku może wyraźnie poprawić produkcję
śluzu, który pomaga pozostać plemnikom żywym do 5 dni (...) Dzięki
poprawieniu funkcjonowania śluzówki macicy może pomóc kobietom, które nie są
w stanie zajść w ciążę (...) Wpływa na gospodarkę hormonalna, potrafi
złagodzić mniejsze zaburzenia, przedłużyć drugą fazę cyklu (...) Pomaga
poprawić funkcjonowanie tarczycy u kobiet z lekka niedoczynnością.
Niedoczynność może powodować brak owulacji i poronienia. (...)
[ciach]

Ile z tego jest prawda? Jeśli wszystko, to ja poproszę ten olejek, bo jest
jak stworzony dla mnie.

D.

2. Data: 2003-09-11 13:40:57

Temat: Re: olejek z nasion wiesiołka
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> poprawić funkcjonowanie tarczycy u kobiet z lekka niedoczynnością.
> Niedoczynność może powodować brak owulacji i poronienia. (...)

No, ładnie ja biorę olejek na zapalenie atopowe skóry hihi. A dziecka nie
planuję! :))
A tak na marginesie mam wrażenie, że to co się piszę o OzW jest dużo
przesadzone. Jak przeczytałam ulotkę o OEPAROLU to się uśmiałam. Leczy
choroby nieuleczalne!
Aha i jak to jest z tym cholesterolem? Jedni mówią, że nie działa, znam
przypadek, że po zarzywaniu przez miesiąc komuś spadł zły cholesterol do
normy. Jak to jest? Ja mam idealny cholesterol, ale zawsze miałam, wysoki
dobry i niski zły :).
I jeszcze jedno, dlaczego obniża ciśnienie lub powoduje senność? Przy
atopowym zapaleniu skóry zalecają duże niestety dawki. I ciekawe czy to
sugestia ale mniej mnie wysypuje. Może ta senność powoduje, że mniej się
denerwuję i mniej mnie wysypuje. Bo AZP jest silnie związane z adrenalinką,
niestety.
pozdrawiam
barbarella

Polska służba zdrowia - biurokacja