oscypek

1. Data: 2003-03-13 12:55:26

Temat: Re: Odp: Odp: oscypek
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:

> Jak coś mi się jeszcze przypomni, to napiszę
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

Dziekuje :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-13 14:11:04

Temat: Re: oscypek
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co do sałatki, to może chrupiącą np. z cykorii lub kapusty pekińskiej?

Jak mieszkałam w Krakowie dość często robiłam taką sałatkę:

kapusta pekińska
pomidor
ogórek kiszony
cebulka (czerwona)
oscypek

Z przypraw dodawałam jedynie soli i pieprzu. Cebulę drobno kroiłam, soliłam
i lekko ugniatałam aby zmiękła (odstawiałam na jakiś czas, a w tym czasie
kroiłam resztę składników). Pomidorki obowiązkowo na kostkę, oscypek też.
Wychodziło pyszniaste. Proste, szybkie i smaczne. Myślę, że gdybym miała
kukurydzę to też bym ją dodała do sałatki.

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-03-13 14:41:23

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky S. napisał:
> [...]
> Wychodziło pyszniaste. Proste, szybkie i smaczne. Myślę, że gdybym miała
> kukurydzę to też bym ją dodała do sałatki.

To ja dodam bo jestem maniaczka kukurydzy :-)
------------------------------
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-13 17:32:04

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:mkp07v4vb7ctv45n0oejs9oo97ir93m35v@4ax.com...
> ale nie wiem, czy aby gugiel Ci w tym pomoze, bo pierwsze primo -
> nie pamietam kto i gdzie o tym mowil...poza tym watek mogl byc w
> stylu racuchy, albo co do wina czerwonego ;))))

To bylo _chyba_ w watku o Makłowiczu i ja pisalam o tym, bo akurat ogladalam
program, w ktorym Maklowicz robil takowe kotlety "dla zmarznietych
uprawiaczy ;) sportow zimowych" :)

Marta

1. Data: 2003-03-13 17:48:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 18:32:04 +0100, "Marta Trzaska"
<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>>
>To bylo _chyba_ w watku o Makłowiczu i ja pisalam o tym, bo akurat ogladalam
>program, w ktorym Maklowicz robil takowe kotlety "dla zmarznietych

widze, ze sie uzjawnilas bez zbednego bicia ;) fajnie

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-13 18:11:11

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:43h17vkhibcjo25lgaf2svsi0k2lk101qj@4ax.com...
> widze, ze sie uzjawnilas bez zbednego bicia ;) fajnie

a mialo byc bicie?? ;) gdybym wiedziala, nie ujawnialabym sie ;)

a kotlety byly chyba cielece, lekko rozbite, doprawione, i maczane w jajku
wymieszanym ze startym na grubej tarce oscypkiem, calosc tworzyla bardzo
aromatyczna skorke :)

Marta

1. Data: 2003-03-13 19:03:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 19:11:11 +0100, "Marta Trzaska"
<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>wymieszanym ze startym na grubej tarce oscypkiem, calosc tworzyla bardzo

dokladnie to.
pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-13 20:58:24

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>wymieszanym ze startym na grubej tarce oscypkiem, calosc tworzyla bardzo

A zeby was ten oscypek....
wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-03-13 22:33:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Jak smakuje oscypek wiec doskonale. :-) Ja z Krakowa pochodze a 5 lat
> mieszkalam w gorach :-)

Ale mi nie chodziło o to, ze nie znasz smaku, ale o podkreślenie czegoś, co
jest moim zdaniem istotne.
Przepraszam, nie chciałam Cię urazić.

> Hmmm czy oscypek nie zdominowal delikatnego miesa kurzego?

Oczywiście, że zdominował, ale ja robiłam oscypki w kurzynie, a nie kurzynę
z oscypkami...

> Co myslisz o
> zrobieniu mielonych z oscypkiem tak jak kiedys napisalas ze robisz z
> rokpolem albo schabowych z kieszonka na ser?

Na tyle dzisiaj myślałam, ze u mnie w domku na obiad dzisiaj były
polędwiczki faszerowane serem z niebieskim porostem (dore blue, czy jak mu
tam było).
Oczywiście, ze można takiego oscypka w mielone wsadzić... schab mi się jakoś
nie kojarzy...

> Dziekuje bardzo :-)

Nawet nie mogę napisać, że zawsze do usług :-(
Kompletnie nie mam czasu na nic ostatni :-(
Ale cieszę się, że pomogłam... zawsze to jakaś sugestia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-03-13 23:10:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A zeby was ten oscypek....
>wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
>;-)
>
>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

o rany...zapomnialam. nie bij.

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

Rokpol a pizza
murzynek, kokos i owoce?
kotlety mielone?
Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci
cos wykwintnego?