pienna roslina domowa

11. Data: 2004-08-17 23:03:29

Temat: Re: pienna roslina domowa
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Sasannka" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:109e.00000435.4121af06@newsgate.onet.pl...

> Koty są
> jak dzieci - wszystko biorą do buzi ;) i muszą wszystkiego spróbować.

Niejeden kot przechodzi przez moj ogrod i nawet nie spojrzy na bluszcz,
ktorego miejscami sporo.
Wydaje mi sie to calkiem naturalne.

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2004-08-17 23:06:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message

> W ogole jestem pod wrazeniem jak tu wszyscy sypia skomplikowanymi
nazwami jak
> z rekawa...

Bo nazwy te wcale nie sa skomplikowane, a poza tym pamiec ludzka jest
zawodna i niektorzy, w tym i ja, wspomagaja sie czasem internetem i
ksiazkami, by moc wprawiac Cie w oslupienie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2004-08-17 23:13:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Zwierzeta tym sie jednak od dzieci roznia, ze oprocz wiedzy nabytej,
> kieruja sie instynktem.

Male dzieci tez kieruja sie instynktem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-08-18 07:26:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Zwierzeta tym sie jednak od dzieci roznia, ze oprocz wiedzy nabytej,
> kieruja sie instynktem.

Instynkt zwierząt domowo-blokowych jest niestety nienajlepszy.
W naturze, mając wiele różnych roślin, zwierzę trującej raczej
nie ruszy. W ciasnym mieszkaniu dużego wyboru nie ma.
Czasem nawet na spacerze miejski pies potrafi zjeść np. trujący
grzyb - sama ratowałam taką psicę.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2004-08-18 07:29:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Niejeden kot przechodzi przez moj ogrod i nawet nie spojrzy na bluszcz,
> ktorego miejscami sporo.
> Wydaje mi sie to calkiem naturalne.

Zgadza się - tłumy wiejskich kotów nie tkną bluszczu,
cisa czy złotokapu. Ale nie zaryzykowałabym przyniesienia
im gałązek do domu (nawet gdybym lubiła gałązki w wazonie :-))

16. Data: 2004-08-18 09:02:45

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Niejeden kot przechodzi przez moj ogrod i nawet nie spojrzy na bluszcz,
> ktorego miejscami sporo.
> Wydaje mi sie to calkiem naturalne.

No właśnie, ogród. Moje koty są niewychodzące ze względów bezpieczeństwa i nie
mają mrowia roślin dookoła. Dlatego gryzą wszystko, co jest rośliną. Dlaczego?
Nie wiem do końca. Grunt, ze muszę się do tego dostosować. Naprawdę nie mam
ochoty znowu walczyć o otrutego bluszczem kota. :(

17. Data: 2004-08-18 12:46:20

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sasannka napisał:

> Proglem jest taki, iz nie moze byc to bluszcz pospolity albowiem jest trujacy
> dla kotow (mam kota).

Zobacz pod tym adresem:
http://www.cats.alpha.pl/rosliny.htm

tu sa opisane wszystkie szkodzące kotu.

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

18. Data: 2004-08-18 13:37:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message

> No właśnie, ogród. Moje koty są niewychodzące ze względów bezpieczeństwa i nie
> mają mrowia roślin dookoła. Dlatego gryzą wszystko, co jest rośliną. Dlaczego?

Bo nie lubia zyc w wiezieniu.

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2004-08-18 14:22:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Male dzieci tez kieruja sie instynktem.

Jak widac, nie odeszlismy az tak calkiem od natury :)

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2004-08-18 14:30:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Zgadza się - tłumy wiejskich kotów nie tkną bluszczu,
> cisa czy złotokapu. Ale nie zaryzykowałabym przyniesienia
> im gałązek do domu (nawet gdybym lubiła gałązki w wazonie :-))

Miejskie koty tez swoj rozum maja ;)
Moj s.p. kot, czy to w domu, czy w ogrodzie, nie jadal byle czego :)
Pozostaje niesfornego kotka sasannki nauczyc, czego jesc nie nalezy ;)

Jesli juz jest az tak zle, ze on na prawde je wszystko - nie jeden bluszcz
jest trujacy, bo takze i niektore z wymienionych przeze mnie pnaczy raczej
mu zaszkodza.

Pozdrawiam,
Bpjea

Alokazja