podkaszarka/kosa spalinowa czy elektyryczna.

następny post »
Data: 2008-04-07 07:13:07
Temat: podkaszarka/kosa spalinowa czy elektyryczna.
Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

Witam
mam do koszenia działkę 800m2. Działka jest dośc nierówna, sa kamienie,
pagórki i różne inne atrakcję.

No chciałbym zakpić jakiś sprzęt do jej koszenia. Kosiarka na kółkach w
zasadzie odpada ze względu na wspomniane ukształtowanie terenu.
Kosić często nie będę, na idealnym wyglądzie trawy też mi nie zależy.

No i wymyslilem sobie kose/podkaszarke - oczywiscie w odróżnieniu od
większości tego typu sprzętów - chciałbym coś nadającego sie do koszenia a
nie podkaszania czyli sprzęt o dość dużej mocy.

Chciałby raczej coś bezproblemowego i trwałego wiec nie wiem czy sie
zdecydować na drogą elektryczną np:
http://www.allegro.pl/item341837109_kosa_elektryczna
_makita_um4030_1000w_gw24m_.html
czy tanią spalinową.
Brak ciągniętego za sobą kabla jest pewną zaletą kosy spalinowej ale z
drugiej strony nie jest to sprawa decydująca. Poza tym nie wiem czy jakość
tanich spalinowych bedzie zadowalająca.

Budżet to max 400 zeta.

Macie moze jakies sugestie?

p.s. aczkolwiek zdaje sobie sprawę z zalet kosy tradycyjnej to jednak uczyć
sie posługiwać tym sprzętem nie ma od kogo a i czasu na naukę również.

--
www.warszawski.info