przydalaby sie pomoc

następny post »
From: "prosty" <d...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: przydalaby sie pomoc
Date: Wed, 31 May 2006 19:11:08 +0000 (UTC)

Wiec sytuacja jest nastepujac studjuje w innym miescie niz mieszkam Ona
mieszka w moim rodzinnym miescie. Przyjezdzam do odmu ok co 2 tygodznie Tak
jakos sie stalo ze sie poznalismy praktycznie to do niczego nie doszlo miedzy
nami ale fajnie sie nam gada oraz spotkalismy sie kilka razy. POwiedziala mi
ze jej chlopak wyjechal do Anglii i teraz jej zwiazek sie rozpadl ale ma
nadzieje ze jak chlopak wroci to wszystkoi znowu bedie spoko. Ok ja rozumiem
ze nie che mnie tylko po co puszcza co chwile sygnaly dzwoni do mnie rano z
pracy nasze rozmowy trwaja po ok 30 minut coraz wiecej o sobie wiemy itp itd.
Ona przyslal mi esemesa ze jestem zajebisty chlopak ale zebym sie w niej nie
zakochal bo ona chce wrocic do swojego chlopaka. I tak to sie wszystko ciganie
zartujem czasem tak dwuznacznie i to ona zaczyna. Nie wiem juz co mam o tym
myslec czy ja jestm po prostu takim substytuem jej chlopaka, bo na kolezenstwo
to chyba troche za daleko to zachodzi takie dzwonieni caly czas pisanie kilku
smsow dziennie ia jak wszystko zachodzi za daleko to ona przesyla mi takiego
stopujacego smsa i to juz zdarzylo sie juz drugi raz kiedys pisala ze chce byc
sama bo byla teraz dlugo w zwiaku Obecnie pisuje ze ma chlopaka i do niegio
wroci jak on worci z Anglii on podobno wie o naszych spotkanich co ja mam k...
o tym myslec?
A co do mnie ja juz dlugo nie mialem dziewczyny i nie jestem zadnym
romantykiem rzadko sie zakochuje i ogolnie to nie lubioe rozmawaic o uczuciach
:/