sałatka śledziowa,szarlotka i lazania ze szpinakiem:)

From: "madzia" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: sałatka śledziowa,szarlotka i lazania ze szpinakiem:)
Date: Mon, 14 Feb 2005 20:08:57 +0100

witam,
wkrotce moje okragle urodziny:) i wiem, ze bede miala ok 10 osob na kolacji.
Chcialabym zrobic lazanie ze szpinakiem. Zawsze robilam tylko z mieskiem
mielonym. Do tej nie wiem,jak podejsc..tzn,jak zrobic ten farsz..

Druga prosba..moze ktos mi wskaze link do przepisu na sałatke sledziowa,
ktora sie przeklada m.in. buraczkami gotowanymi i wieloma innymi
składnikami...

Trzecia--to ciasto. Pierwszy raz w życiu bede piekla szarlotke:).
Chcialabym, zeby wyszla dobra. Zaznaczam, ze zrobienie ciasta, to dla mnie
bardzo trudny temat. Nigdy nie pielam, wiec nie wiem jakie ma byc w dotyku
np kruche ciasto do szarlotki. Jesli moglibyscie pomoc mi, to bede dozgonnie
wdzięczna..

Z reszta przygotowan dam rade:), najlatwiej bedzie kupic alkohol;)
bardzo dziekuje z gory, jesli komus zachce sie poswiecic mi kilka linijek..
pozdr
magda