sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

1. Data: 2002-04-19 19:14:03

Temat: Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może ty musisz... to ja jej ten sos polecałem 3,5 posta wyżej ;-)))

Zobacz post Pat a bedziesz wiedział co miałem na myśli.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-19 19:35:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisz co...

25.7.01 Pearl River Bridge
*Must be labelled with the NZ agents Name: Tai Ping Trading Company Ltd
Mushroom Soy Sauce 150ml Mar 26, 2002 M2 106 China
itd.:
http://www.moh.govt.nz/moh.nsf/c7ad5e032528c34c4c256
6690076db9b/23fd4683e4
c97ed5cc256a7d000ee09a?OpenDocument

1. Data: 2002-04-19 21:38:10

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Zobacz post Pat a bedziesz wiedział co miałem na myśli.

jerzy, tym razem zdecydowanie wojmat ma racje. to do niego bylo i on mi
polecal.
to nie bylo na serio, wiesz...nawet ;) bylo.

pat :)
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-04-20 11:06:57

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości

> Nie Agata to Kreglicka o ile sie nie myle... Monika siostrze
jest...
> Art
> Art(Gruby)
> Abyssus abyssum invocat.

Kręglicka jest Agnieszka ;-)) siostra Marcina, nie mylić z Anetą
miss
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-22 19:30:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jerzy, tym razem zdecydowanie wojmat ma racje. to do niego bylo i on mi
> polecal.

Wiem, że do Niego ale dlaczego będąc "pode mną" Jemu odpowiadałaś?
Hmmm? Coś ciężko dyszysz? Dlaczego?

> to nie bylo na serio, wiesz...nawet ;) bylo.

Powiem szczerze, że nic nie pamiętam, ale mam nadzieję, że skończyło się
dobrze?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

1. Data: 2002-04-23 09:16:39

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Wiem, że do Niego ale dlaczego będąc "pode mną" Jemu odpowiadałaś?
> Hmmm? Coś ciężko dyszysz? Dlaczego?

biedactwo, naprawde bardzo starasz mi sie dopiec. wyobraz wiec sobie ze moj
post dotyczyl twojego wiec pod nim odpiwywalam. a ze zwracalam sie do
wojmata to wyraznie to napisalam....
wiecej ci nie odpisuje bo twoje wypowiedzi staja sie zalosne a mi szkoda
czasu i szkoda mi psuc nastroj na grupie.

> Powiem szczerze, że nic nie pamiętam, ale mam nadzieję, że skończyło się
> dobrze?
> ;-)

strasznie trudno zerknac pare postow, wyzej, co?
a konczy sie dobrze bo od tej pory bede cie ignorowac :)

a co do klopotow z pamiecia to polecam mnie masla ;P

pat

1. Data: 2002-04-23 11:01:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> biedactwo, naprawde bardzo starasz mi sie dopiec.

Tak to odbierasz? To już przestaję i nie obrażaj się.

> wyobraz wiec sobie ze moj post dotyczyl twojego
> wiec pod nim odpiwywalam. a ze zwracalam sie do
> wojmata to wyraznie to napisalam....

Ale On jednak tego nie zauważył. :-(

[...]
> strasznie trudno zerknac pare postow, wyzej, co?

No właśnie, że trudno, na tym polega problem.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-04-26 15:38:32

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Ale On jednak tego nie zauważył. :-(

mala podpowiedz: aktualnie pisze pod ksywka powietrze :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Jak tam z jajami???
Bendonc młodom kucharkom...
ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?