sposób na spalony garnek?

1. Data: 2004-10-07 19:41:11

Temat: sposób na spalony garnek?
Od: "wu" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
może macie sposób na nieźle spalony grnek - stalowy, nie emaliowany (polubiłem
go i mi go szkoda), z góry dziękuję, pozdrawiam, wu

1. Data: 2004-10-07 19:51:07

Temat: Re: sposób na spalony garnek?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wu" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> witajcie,
> może macie sposób na nieźle spalony grnek - stalowy, nie emaliowany
(polubiłem
> go i mi go szkoda), z góry dziękuję, pozdrawiam, wu

ja to bym ci polecila mojego meza, bo jeszcze zaden spalony (przeze mnie)
garnek mu sie nie oparl:) a jego tajemnica sukcesu, to cierpliwosc i
delikatnosc:)

1. Data: 2004-10-07 21:43:59

Od: "lisek" <m...@w...ab.cc.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do garnka wlać wodę, dodać sól i proszek do prania - zostawić na dobę, potem
zagotować, w trakcie gotowania mieszać - starając sie w miarę delikatnie
najlepiej czymś drewnianym /łyzka, łopatka/ odskrobac troche przypalenizny z
dna - potem wylac wodę, umyć garnek, jesli nie zejdzie wszystko całą
procedurę powtarzać az do skutku.

życzę powodzenia
lisek

1. Data: 2004-10-08 07:33:26

Od: "Kosmo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witajcie,
> może macie sposób na nieźle spalony grnek - stalowy, nie emaliowany
(polubiłem
> go i mi go szkoda), z góry dziękuję, pozdrawiam, wu

Nie wiem jak to na stal podziała więc prubuj w ostateczności, używam do tego
(jak to początkujący kuchaż bardzo często mam spalone garnki) czegoś z
zawartością chloru (wybielacze na acze, ostatnio był domestos), wlewasz do
garnka wode dodajesz "chlorowy wybielacz" na oko ;) i stawiasz na
ogieńdoprowadzasz do zagotowania na wolnym ogniu (uważaj na opary) i
wyłączasz go... jeszcze żadna spalenizna się nie oparał, niestety emalia też
schodzi z czasem garnek do wyżucenia będzie.

1. Data: 2004-10-08 20:23:40

Temat: Re: sposób na spalony garnek? - dzięki
Od: "wu" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za Wasze doświadczenia!
ośmielony Waszymi eksperymentami użyłem po prostu cilitu do łazienek - zeszło
natychmiast i bez problemu, pozdrawiam gorąco, wu

Jak smakują krewetki :) ?
Zurawiny do miesa
jak wysuszyć orzechy włoskie?
jak to jest z ta kofeina w kawie?