[studia] dylematy fizjologiczne;)

następny post »
Data: 2005-11-24 18:55:50
Temat: [studia] dylematy fizjologiczne;)
Od: "Pchla" <k...@...m.a.i.l.c.o.m>

Witam:)

Wkurzona na skrypt szanownego p. Konturka oraz zrażona do dzieła Traczyka
(przeglądając go w księgarni wydał mi się strasznie encyklopedyczny)
postanowiłam zaopatrzyć się w anglojęzyczny podręcznik do fizjologii. Z
całej masy książek wyłowiłam Ganonga( http://tinylink.com/?EZncH5muCJ ) i
Berne'a( http://tinylink.com/?VQEVRFosMf ). Czy ktoś miał styczność z którąś
z tych książek i jest w stanie mi powiedzieć na ile przejrzyście i dokładnie
przedstawione są tam informacje? Bo nie wiem, na którą się zdecydować:)

Pozdrawiam serdecznie
Pchła