świńskie przełyki

11. Data: 2019-03-08 16:37:13

Temat: Re: świńskie przełyki
Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, January 27, 2019 at 11:56:52 PM UTC+1, Gil wrote:
> Wielkie dzięki Kolego ze ten przepis. Wygląda doskonale.
> Niestety nie wiem gdzie kupić wymiona.

Parówki... mortadela....

12. Data: 2019-03-08 21:01:52

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-08 o 16:37, d...@g...com pisze:

> Parówki... mortadela....

Parówki to robię albo z karczku (tylko) albo z fileta kurzęcego (to dla
wnuczków) :)
A wymiączek nima :(
pozdr
Stefan

---
Avast.

13. Data: 2019-03-12 09:17:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> Mięso to nie żywność. To trupy zabitych żywych czujących istot.
> Człowiek, który je mięso albo jest draniem albo idiotą.

A ja to płaczę nad każdą zabitą marchewką.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Naukow
cy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2019-03-12 09:23:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Parówki to robię albo z karczku (tylko) albo z fileta kurzęcego (to dla
> wnuczków) :)
> A wymiączek nima :(

Daj, proszę, Twój przepis na parówki. Jakie przyprawy, ilości, składniki?
Sama procedura jest mi znana.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2019-03-12 20:11:55

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2019 o 09:17, XL pisze:

> A ja to płaczę nad każdą zabitą marchewką.
> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Naukow
cy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

W takim razie dieta joginów: mleko, owoce i orzechy, owoce i orzechy
tylko te które same spadły z drzewa.

16. Data: 2019-03-12 21:13:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

cy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

> W takim razie dieta joginów: mleko, owoce i orzechy, owoce i orzechy
> tylko te które same spadły z drzewa.

Nie. W mleku i na owocach jest mnóstwo żywych stworków - bakterii - które
też chcą żyć :->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2019-03-12 21:50:30

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-12 o 09:23, XL pisze:

> Daj, proszę, Twój przepis na parówki. Jakie przyprawy, ilości, składniki?
> Sama procedura jest mi znana.

Skoro technologię znasz, to ilości są nadzwyczaj proste
2 kilo karczku peklowanego na sucho 3-5 dni - sól peklowa pół łyżeczki,
sól łyżeczka, przyprawy utłuczone razem 5 ziaren angielskiego ziela,
troszkę tartej gałki muszkatołowej, spora łyżeczka cukru, pieprz, czasem
listek laurowy, czasem paprykę , czasem jak karczek chudy to wędzonego
boczku surowego albo wędzonej słoninki.
Mięsko pokroić na kawałki jak dwa pudełka zapałek, zasypać solą i
przyprawami i mieszać (masować ręcznie dobre 10 minut.
Z przyprawami można poeksperymentować, różnie mięso przyjmuje smaki.
A potem normalnie - zemleć na sitku fi 5 potem ze dwa razy na
pasztetówce, jak masz kuter to dalej wiesz co robić. Nie zapomnij o
lodzie do ostatniego mielenia albo kutrowania (silny blender powinien
sobie poradzić z lodem, musi być starte na miazgę, na pulpę.
Z kurzęciny (udka, fileta kawałki) podobnie, tylko po wymieszaniu z
przyprawami robię na drugi dzień, bo to dla dzieciaków, więc nie mogą
być za pikantne :)
pozdr
Stefan

---
Avast.

18. Data: 2019-03-14 11:10:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> Z kurzęciny (udka, fileta kawałki) podobnie, tylko po wymieszaniu z
> przyprawami robię na drugi dzień, bo to dla dzieciaków, więc nie mogą

Dziękuję!
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2019-09-29 17:37:06

Od: RM <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2019 o 21:45, Gil pisze:
> W KL Kaufland sprzedaja świńskie przełyki. Na tackach obok płucek i
> wątróbki. Czy jest to jakiś delikates po przyrządzeniu i co z tym zrobić
> skoro to jest dopuszczone do spożycia?
> Lubię świńskie nóżki, golonkę i salceson. Mózg uwielbiam jeść smażony na
> świeżo z jajkiem i pieprzem. Płucka też są świetne w pierogach.
> Ale co robic z przełykami??? Podobno to chiński smakołyk !
> Przy chodzi mi do głowy - kroić w dzwonka jak kalmary. Gotowć i
> panierować?

Świnka to żywa czująca istota. Przerabiając ją na pierogi czy salceson
pokazuje się, że jest się człowiekiem pozbawionym sumienia.

20. Data: 2019-09-29 18:05:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2019 o 17:37 RM <r...@w...pl> pisze:

> Świnka to żywa czująca istota. Przerabiając ją na pierogi czy salceson
> pokazuje się, że jest się człowiekiem pozbawionym sumienia.

Sumienie wegetarianina?
Niezbyt zachęcająca rekomendacja...

https://www.tvp.info/36043652/kasza-jaglana-z-grzyba
mi-raz-horror-kucharki-hitlera