tortilla

1. Data: 2003-11-19 09:41:16

Temat: tortilla
Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Znalazłam wycinek z "Wysokich obcasów" z przepisem na trotillę. Jest
tam mowa o garści świeżego szpinaku. Zastanawiam się, czy spokojnie można go
zastąpić taką samą ilością mrożonego, czy trzeba go np. jakoś najpierw
odmrozić i odcisnąć nadmiar wody (bo jest chyba dużo bardziej wilgotny)? Czy
może dodać czegoś zupełnie innego zamiast? Może macie swoje własne
receptury. Dziękuję za wszystkie sugestie i pozdrawiam, Ania

1. Data: 2003-11-19 10:57:38

Temat: Re: tortilla
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Antoś:
> [...]
> może dodać czegoś zupełnie innego zamiast? Może macie swoje własne
> receptury. Dziękuję za wszystkie sugestie i pozdrawiam, Ania

lepiej odcisnąć wodę, bo ciasto będzie za ciapciate. Możesz dać zamiast
tego pietruszki odrosty. Tu chodzi tylko o kolor ciasta, nie o smak.

Waldek

1. Data: 2003-11-19 11:14:46

Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej odcisnąć wodę, bo ciasto będzie za ciapciate. Możesz dać zamiast
> tego pietruszki odrosty. Tu chodzi tylko o kolor ciasta, nie o smak.

To świetnie, bo pietruszkę mam, a ze szpinakiem w mojej okolicy bywa krucho.
Dziękuję za wskazówkę :) Ania

1. Data: 2003-11-19 11:54:29

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Antoś:

> To świetnie, bo pietruszkę mam, a ze szpinakiem w mojej okolicy bywa krucho.
> Dziękuję za wskazówkę :) Ania

bardzo drobno posiekaj!

Waldek

Gdzie w Krakowie lub Katowicach można kupić glutaminian sodu???
Galaretka z kiwi
co na małą imprezę ?
Re: Kalarepka
Proste danie eksperymentalne (placki z patisonow w wersji lux)