tusz śliwkowy czy jakiś inny

11. Data: 2007-03-05 23:24:23

Temat: Re: tusz śliwkowy czy jakiś inny
Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

taki jest na bank, wczoraj widziałam w sephorze
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=71
00

12. Data: 2007-03-06 07:41:52

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@U...pl> napisał w wiadomości
> taki jest na bank, wczoraj widziałam w sephorze
> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=71
00

Ja właśnie dziarskim krokiem powędrowałam do Douglasa i od razu skierowałam
się do Panoramic Curl, ale niestety był tylko czarny i brązowy. W Rossmannie
to samo. Muszę pójść do jeszcze innych Rossmannów w takim razie, no i do
Drogerii Natura, i do osiedlowych drogerii... Z tym że z tego co czytam to
Panoramic Curl nie ma zbyt pochelbnych opinii na Wizażu, a i ja nie
przepadam za wygiętą szczoteczką, ale cóż- poświęcę się :).

Maja

13. Data: 2007-03-06 07:51:13

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <carrie.mn@!gmail.com!> napisał w wiadomości
> A tymczasem fiolety:
> http://allegro.pl/item168840216_kolorowe_tusze_do_rz
es_dla_alergikow_.html

http://allegro.pl/item171461999_tusz_do_rzes_nao_usa
_orginal_fiolet_wrzos_no
wa.html

http://allegro.pl/item172166486_okazja_mascara_tusz_
do_rzes_loreal_panoramic
_curl.html

http://allegro.pl/item172122253_lancome_magicils_tus
z_do_rzes_violet_6g.html

> I śliwki:

http://allegro.pl/item172121721_lancome_l_extreme_wy
dluzajacy_tusz_do_rzes_f
iolet.html

http://allegro.pl/item172744394_lancome_hypnos_ice_p
lum_mascara_100_original
.html

http://allegro.pl/item172744380_lancome_l_extreme_wp
_brown_mascara_tusz.html

http://allegro.pl/item172399135_loreal_panoramic_cur
l_tusz_oryginal_sliwka_s
zafir.html
> [tadaaa! ;)]
>
> Nie wiem, jaki gatunek śliwek masz na myśli - jeśli mirabelki, to
> trzeba wyszukiwać według innego koloru ;)

Dzięki! A śliwki to szukam hmmm, mniej fioletowej, bardziej ciemne bordo.
Szukałam na allegro, ale pod nazwą "L'oreal", a nie "Loreal", może to
dlatego nie znalazłam. Myślę, że najprędzej stanie na Panoramic Curl, bo na
Lancome to mi raczej trochę szkoda kasy... Ale jeszcze pójdę do Douglasa i
popatrzę na kolor. O, i ten trzeci z fioletów Panoramic Curl ładny jest też,
ciekawe jak wygląda na rzęsach. No zresztą jak mówię, chyba bardziej by mnie
interesowała taka bordowa śliwka niż taka fioletowa :).

Maja

14. Data: 2007-03-06 09:01:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Dziewczyny! Byłam dziś w Douglasie i nie znalazłam _ani jednego_ śliwkowego
> tuszu! Znalazłam tylko czarne, brązowe i niebieskie. Śliwkowych niet,
> żadnych. Pozostaje mi się przejść do mniejszych sklepów, ale tam to mam
> wątpliwości co do świeżości tuszu, ale przynajmniej się zorientuję. Zła
> jestem.

YSL ma śliwkowy, tylko nie krzycz, ze znowu z górnej półki Ci podaje;-)

--

Gosia

15. Data: 2007-03-06 09:07:39

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie"

> Na to nie wpadłam 8-) Bogowie Cię wynagrodzą, dobra kobieto! ;)

Jakbyś miała na to jakiś wpływ, to wolałabym w gotówce ;)

> Pozdrawiam, Carrie [a czy baza koniecznie musi być z kiosku...? ;)]

Eeee, nie ;) Tak mi wpadło do głowy, bo u mnie w kiosku tusze z bazą tanio
chodzą, a bratowa chwaliła tusz z bazą z wibo (to ta Rossmanowska marka).
A dla samej bazy może nie warto kupować za 30 zł :)

Czarnulka

16. Data: 2007-03-06 09:10:01

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty"

> [...]
> żadnych. Pozostaje mi się przejść do mniejszych sklepów, ale tam to mam
> wątpliwości co do świeżości tuszu, ale przynajmniej się zorientuję. Zła

Nie wiem, czy taka bardzo śliwkowa ta śliwka była, czy bardziej fioletowa,
ale dość przyzwoity tusz do maziania mieli w Golden Rose (co to Beth Winter
kiedyś polecała lakiery). Miałam niebieski i nawet na ciemnych rzęsach go u
mnie było widać. Koszt - jakieś 10 zł.

Czarnulka

17. Data: 2007-03-06 09:20:38

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> YSL ma śliwkowy, tylko nie krzycz, ze znowu z górnej półki Ci podaje;-)

No doooobra, nie będę :).

Maja

18. Data: 2007-03-06 09:56:12

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> No doooobra, nie będę :).
Oki, to powiem Ci, ze on taki bardziej w bakłażana uderza. Sliczny jest,
ja go uzywam już od dobrych paru lat

--

Gosia

19. Data: 2007-03-06 10:41:49

Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Mar 2007 08:41:52 +0100, sq4ty napisał(a):

> [...]
> Panoramic Curl nie ma zbyt pochelbnych opinii na Wizażu, a i ja nie
> przepadam za wygiętą szczoteczką, ale cóż- poświęcę się :).

ja go kiedyś używałam (brąz) ale jeszcze w starej wersji, był idealny

o tym sie nie wpowiem bo go nie znam - jedynie widziałam :)

20. Data: 2007-03-07 11:58:17

Od: Felinity <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):
> A tymczasem fiolety:
(ciach)
> I śliwki:
(ciach)

I namówiła ;-)

Pozdrawiam i dziękuję za lineczki,
Marzena

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

jak samemu podciąć włosy?
BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs
suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra