tusz śliwkowy czy jakiś inny

21. Data: 2007-03-07 12:44:54

Temat: Re: tusz śliwkowy czy jakiś inny
Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 12:58, Felinity <m...@z...m> wrote:
> Carrie napisał(a):> A tymczasem fiolety:
> (ciach)
>
> (ciach)
>
> I namówiła ;-)

Ja? To Maja namawiała :)

> Pozdrawiam i dziękuję za lineczki,

Nie ma za co, to i tak nie moje aukcje ;) Czasem mam taki denerwujący
odruch, że jak ktoś płacze "nie ma!", to zaraz mam ochotę sprawdzić,
czy rzeczywiście nie ma...
A tak swoją drogą, sama bym jeszcze raz wypróbowała te kolorowe tusze.
Tylko gdzie?
Wczoraj w drogerii chciałam się pomazać Lash Architectem, ale nie było
testera. Do Panoramica też nie było. Był za to Telescopic.
Wypróbowałam. Hmmm. Chyba to sobie jeszcze raz przemyślę... ;)

Pozdrawiam, Carrie

22. Data: 2007-03-07 12:52:20

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2007-03-07 13:02:16

Od: Felinity <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

C...@g...com napisał(a):

> Ja? To Maja namawiała :)

No niby taaak, ale po jej poście, to ja nie pobiegłam na allegro ;-)

> Wczoraj w drogerii chciałam się pomazać Lash Architectem, ale nie było
> testera. Do Panoramica też nie było. Był za to Telescopic.
> Wypróbowałam. Hmmm. Chyba to sobie jeszcze raz przemyślę... ;)

Postanowiłam wypróbować, nie będę płakać (tfu tfu, żebym nie płakała
faktycznie!) za tę cenę :-)

O efektach napiszę :-)

Pozdrawiam,
Marzena

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

jak samemu podciąć włosy?
BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs
suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra