tylko plyta ceramiczna!!!

Data: 2001-03-16 14:34:45
Temat: tylko plyta ceramiczna!!!
Od: "GosiaP" <p...@a...net>

Użytkownik "ROJTER" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
news:98qhun$pdr$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Witam
>
> Stoje przed tylematem co wybrac czy plyte ceramiczna czy plyte gazowa
> Moze jakies sugestie, podpowiedzi lub wskazowki ???
>
> z gory dzieki
>

> rojter

Witam
Ja juz od roku mam w kuchni plyte ceramiczna i jestem z niej wyjatkowo badzo
zadowolona. Gazu nigdy w zyciu bym wiecej nie chciala miec. Mieszkam w
nienajnowszym bloku, nie pozwolona na poprowadzenie sily, wiec w czasie
remontu zamontowalismy nowe bezpieczniki w domu, poprowadzilismy nowe kable
z klatki schodowe i cala instalacja teraz jest tak podzilona, ze osobny
bezpiecznik idzie do plyty ceramicznej, osobny do reszty kuchni i jeszcze
dwa dla reszty mieszkania. Pewien fachowiec, przed kupieniem tej kuchenki,
powiedzila nam, ze nie trzeba miec sily, ale w tedy nie bedzie mozna
korzystac z czterech "palnikow" na raz i gwarancja przepada, bo kuchenka nie
jest podlaczona zgodnie z instrukcja, ale tak poza tym to bedzie ok.
Kupilismy plyte firmy Amica i nie bylo z nia jeszcze najmniejszego problemu.
Wszystko dziala super. Niektorzy mowia, ze wolno sie grzeje, ze nie da sie
wszystkiego zrobic itp. Oczywiscie, na samum poczatku nie bylo latwo, bo gaz
jednak inaczej grzeje, ale teraz tak sie juz przyzwyczailam, ze nie
wyobrazam sobie innego sposobu na latwiejsze przygotowywanie jedzenia. Jest
na prawde super :)
Poza tym, tu juz ktos wspomnia, nie ma nigdzie w domu tego ochydnego nalotu,
tlustego i obrzydliwego, niedajacego sie zczyscic. Wszystko jest poprostu
czystsze.
Podsumowujac radze kupic plyte.
No oczywiscie nie mozna miec woka, starych, powykrzywianych garnkow i
nieprzylegajacych patelni, ale to szybko da sie zmienic w kuchni. A korzysci
jest o wiele wiecej. A przy wiekszej wprawie mozna nauczyc sie gotowac
szybciej, latwiej i smaczniej.
Pozdrawiam
Gosia