uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 23:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-13 23:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> My to akurat TAKICH problemów nie mamy.

Bo MY wolimy czarne konie.

Ewa

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 19:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-13 17:40, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> ja mam ja ja

A ja je lubię.

Ewa

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:33:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 23:25, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Nie jestem obiektyw-na

A starasz się?

M. - tylko człowiek

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 23:47, Fragi pisze:

> A ja wiem, a ja wiem! :)

Każdy musi należeć do jakiejś Fra...kcji, nieprawdaż?

Ewa

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:36:18 +0200, FEniks napisał(a):

> A nie mówiłam!

O czym? Czegoś mogłam nie doczytać, bo napłodziliście kilkaset postów :)

M.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-06-13 23:07, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Co dziennie.

Niechcemisię

--

Chiron

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 23:35:35 +0200, FEniks napisał(a):

> A to przepraszam, zdawało mi się, że w szeroki świat skręciliśmy.

Może i skręciliście, w końcu to 400 postów z hakiem, ale ja mam ograniczone
tempo czytania, i mimo iż czytam szybko, to mogłam jeszcze jakiś skręt w
świat ominąć. Nawiązuję więc do tego momentu, w którym skończyłam :)

M.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdzie nie twierdziłam, że to Twoja historia. To był tylko jeden z
> przykładów na to, skąd wziął się mój sceptyczny stosunek co do takich
> "idealnych" związków, w których zachodzi (rzekomo) całkowita zbieżność
> odbioru rzeczywistości.

> A, czyli o siebie się bałeś! ;)

> Dla mnie ewidentnie to ona potrzebowała jakiegoś wsparcia, choćby
> towarzystwa. Na dłuższą metę może być upierdliwe, ale i tak ciekawe, że
> tak się napiąłeś w tej sytuacji. Pewnie bardziej niż małżonka, co?

Napisałem- żona podeszła do tego z dystansem. A Ty- tolerowałabyś wizyty
kogoś takiego? Wiesz, że Ci adoruje męża, nie potrafi utrzymać żadnego
związku, robi wszystko, żeby Was z mężem skłócić- ile byś wytrzymała? Jej
nie było potrzebna wsparcie. Przynajmniej nie zwykłe wsparcie. Radość by jej
sprawiło, gdybyśmy się kłócili. I wcale nie bałem się o siebie. Wracając do
domu po pracy- chcę mieć trochę spokoju, a nie jego przeciwieństwa

--

Chiron

--

Chiron

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 23:57, Fragi pisze:

> O czym? Czegoś mogłam nie doczytać, bo napłodziliście kilkaset postów :)

Że na imprę chcecie się załapać.

Ewa

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie, a gdzie tak twierdzę?

> No właśnie, to ciekawe.
>
> BTW Słoma, słoma!

Zobacz, jak działa precedens. Wielu ludziom to tłumaczę: czegoś nie powinno
się robic- aby nie tworzyć precedensu. Bo później dochodzi tylk odo popsucia
pewnych rzeczy, obyczajów- i już raczej nie da się przywrócić tego, co było

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!