"wolność" seksualna

181. Data: 2015-10-31 23:51:07

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:tq57s8eaq2fw.1su6zn9th6jv1$.dlg@40tude.net...

> Są takie usługi. Na zachodzoe raczej co prawda, ale są. Seksterapia.
> Seks-surogaci.

I robią to za darmo czy za pieniądze?
Czym się to w takim razie różni od prostytucji?

182. Data: 2015-10-31 23:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 16:50:36 -0500, Pszemol napisał(a):

> Teraz się już totalnie pogubiłem...
> Jesteś pewna że nie jesteś już trochę zaspana?

Na pewno nie: "To przecież nie ma znaczenia w tej dyskusji jakiej
płci jest usługodawca a jakiej usługodawca."
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

183. Data: 2015-10-31 23:54:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> [...]
> nierzadko zarabiają więcej niż ich klienci.
> I tak kobieta z zasadami, która nie chce zostać prostytutką ma do
> dyspozycji ciężką i niewdzięczną pracę np. na kasie w Biedronce, ciężko
> harując za marne pieniądze, albo lepszą jako prawnik czy manager, ale
> trzeba mieć do tego bardzo wysokie kwalifikacje.
> Tymczasem prostytutka nie musi mieć żadnych kwalifikacji, bardzo dużo
> zarabia za godzinę, tylko rozkładając nogi.
> To jest po prostu niesprawiedliwe !
> Kobiety z zasadami karane są za to że mają zasady, a te bez zasad
> nagradzane, dlatego konieczna jest penalizacja prostytucji.

Acha, czyli zawistny Polak nie pozwoli ! :-) Nie, bo nie.

Ale zdajesz sobie sprawę, że ona i tak zarabia?
I na dodatek zarabia więcej, bo tak jak w czasie prohibicji,
nielegalność usługi podbija jej ceny rynkowe, oraz
nielegalność wyklucza również płacenie podatków...

Jeśli chcesz więc z zazdrości prostytutki ukarać, to właśnie
zróbmy ich zawód legalnym, to zwiększy konkurencję
i obniży ceny rynkowe a dodatkowo podatki odprowadzane
od usług obniżą tym bez zasad zarobki, a jak! Niech płacą! :-)

184. Data: 2015-10-31 23:57:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno nie: "To przecież nie ma znaczenia w tej dyskusji jakiej
> płci jest usługodawca a jakiej usługodawca."

No dobrze, i co Ci się tu nie zgadza?
Gdzie tu cokolwiek na temat MASTURBACJI było?

Mówiłem że nie ma znaczenia jakiej płci jest usługodawca
ani usługobiorca bo przecież istnieją męskie prostytutki
i żeńskie, i w obu grupach są pracownicy którzy tolerują
lub preferują relacje homoseksualne i heteroseksualne.
Jakie to ma znaczenie w dyskusji o legalności domów publicznych?
Jaki to ma związek dla Ciebie z masturbacją?

185. Data: 2015-10-31 23:59:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol

> Są takie usługi. Na zachodzoe raczej co prawda, ale są. Seksterapia.
> Seks-surogaci.

I robią to za darmo czy za pieniądze?
Czym się to w takim razie różni od prostytucji?

Tym że są to terapeuci, ludzie na wózku raczej mają trudność z partnerkami, a
frustracja seksualna to cierpienie i zmiany psychiczne, więc tym ludziom pomagają w
prowadzeniu życia seksualnego surogatki, specjalnie przeszkolone, lub psycholodżki bo
trzeba mieć sporą wiedzę odnośnie jak postępować i płaci im klinika seksuologiczna,
bo są wysyłane przez lekarza, jak lekarz domowy..

186. Data: 2015-11-01 00:04:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 16:57:11 -0500, Pszemol napisał(a):

> Jaką znowu intymność?
> Czy ta asystentka onkologa nie wykracza poza progi intymności?
> A czy lekarz smarujący rękę wazeliną i sprawdzający stan zdrowia
> prostaty czy wziernikiem zaglądający kobiecie do pochwy nie
> wykracza poza progi intymności? Przecież intymność przekraczają
> czynności codziennie w wielu, wielu zawodach.

No ja o chlebie, ten o niebie. Nosz, człecze, nie wykraczają, ponieważ to
zawody zaufania publicznego, podobnie jak np sędzia czy policjant - etos
ich pracy sprawia, że to oni mają WGLĄD w CZYJĄŚ intymność (a nie pacjent w
ich) wpisany w etos zawodu i to dla celów zupełnie innych niż rozwiązłość
seksualna.
Tu usługodawca nie kupczy niczyją intymnością, a już szczególnie swoją nie.
Pacjent takoż swoją nie kupczy. Żadne z nich też nie kupczy niczyją
godnością.

W prostytucji jest zupełnie inaczej: usługodawca-kobieta sprzedaje swą
godność i intymność, a ktoś tę godność i intymność kupuje. Co z tego, że na
jakiś czas. Towarem jest godność i intymność. Handel.

187. Data: 2015-11-01 00:06:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 00:04, Ikselka pisze:
> W prostytucji jest zupełnie inaczej: usługodawca-kobieta sprzedaje swą
> godność i intymność, a ktoś tę godność i intymność kupuje. Co z tego, że na
> jakiś czas. Towarem jest godność i intymność. Handel.

10/10

188. Data: 2015-11-01 00:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 22:59:05 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie odróżniasz wdowy od prostytutki? Zwykle mężczyźni nie chcą sobie
> brać na żonę prostytutki, choćby była atrakcyjna fizycznie.

> Najpierw twierdzisz że prostytucja to normalna praca, a potem że żadna
> praca nie Hańbi.
> Prostytucja to nie praca a zajęcie i hańbi tak jak hańbi bycie
> złodziejem czy płatnym mordercą.

Tylko jeden przypadek prostytucji dziś nie hańbi - aktorstwo. Ale to dziś.
Kiedyś hańbił. Porządni mężczyźni nie żenili się z komediantkami, porządna
kobieta nie zostawała komediantką.

189. Data: 2015-11-01 00:10:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 17:10:29 -0500, Pszemol napisał(a):

> Co lubię?

Tłumaczyć zabijanie.

190. Data: 2015-11-01 00:11:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 00:09, Ikselka pisze:
> Tylko jeden przypadek prostytucji dziś nie hańbi - aktorstwo. Ale to dziś.
> Kiedyś hańbił. Porządni mężczyźni nie żenili się z komediantkami, porządna
> kobieta nie zostawała komediantką.

Gdzie aktor a nie prostytutka? To już bardziej politycy.

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.
Przywileje czy równouprawnienie?