"wolność" seksualna

81. Data: 2015-10-31 19:33:48

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Margines to margines. Z jednej strony znajduje się król, elity,
> geniusze - z drugiej łajzy i męty wszelkiego autoramenta. A pomiędzy -
> przeciętne społeczeństwo. To jest normalne.

Ale taki układ jest układem niewolniczym, zarzewiem walki o to kto kogo
sobie podporządkuje.

> Jeden margines- świeci przykładem, zachęca do naśladownictwa. Drugi -
> odstrasza.

Czy aby odstrasza?

> Nie wolno tylko marginesu odstraszającego propagować na ogół - bo
> społeczność się zdegeneruje

Ale warto go przeanalizować. Warto przeanalizować cały układ: dlaczego
jeden został królem a drugi mętem czy przestępcą. Bo chyba nikt
dobrowolnie nie staje się lumpem.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

82. Data: 2015-10-31 19:34:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisz, wymaluj Leo.

Kolejna żałosna i nieudana próba argumentu ad personam?

83. Data: 2015-10-31 19:35:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Koleś jak najbardziej to promuje.

Koleś? Razem baranów nie pasaliśmy...

84. Data: 2015-10-31 19:40:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-10-31 o 18:46, Pszemol pisze:

> Ale my nie o tym czy ktoś powinien/niepowinien korzystać z usług, nie?

No właśnie nie bardzo wiem, o co Ci chodzi w tym wątku.

Chodzi o to że zaburzony religiant atakuje tak zwaną wolność zachodnią seksualną, to
samo zobaczysz u islamu, tam wasze kobiety chodzą nago i uprawia się seks bez ślubu,
czyli kontrola sfery przez religię i jej potępienia przez zaburzeńców, co nie mają
ale innym chcą upierdolić radość, a że z tego bierze się taka frustracja że jak w
islamie gwałcą na potęgę, to kogo obchodzi konsekwencja modelu z wieków gdzie
psychologia była obca.

85. Data: 2015-10-31 19:50:22

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> No widzisz, nie jest to praca jak każda inna. Stolarz, fryzjer, inżynier
> itd. mogą pracować samodzielnie, praca nie rujnuje im zdrowia,

Różnie z tym bywa, generalnie jednak zgoda.

> zwłaszcza psychicznego (o ile z takiej psychicznej ruiny nie wynika),

A skąd się ta ruina bierze, że kobieta staje się prostytutką?

> nie wypływa z krzywdy wyrządzonej im w dzieciństwie,

A to już całkiem blisko. Tyle że rozwinięcia brak.:-)

> nie zaburza intymności, nie uniemożliwia życia rodzinnego,

Fakt, chociaż bywają ponoć wyjątki.

> a doświadczenie działa na plus, nie na minus.

Jak w każdym rzemiośle - rutyna zabija.

86. Data: 2015-10-31 19:52:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 19:50, LeoTar pisze:

> A to już całkiem blisko. Tyle że rozwinięcia brak.:-)

Nie rozwijaj się.

Ewa

87. Data: 2015-10-31 19:58:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
e-legalna/

> Mylącej? Tylko dla nieczytatych - vide małe słówko "czy".

Zapoznaj się z prawem nagłówków Betteridge'a :-)

> Korzystanie NIE JEST karalne.

A ta dalej swoje... Postaraj się przeczytać co napisałem ze zrozumieniem.

> Nie wiem "lepiej", czemu TEGO nie robisz - wiem tyle, co Ty.
> czyli dokładnie.

A jednak masz czelność zarzucać mi kłamstwo.
Skąd u Ciebie tyle tupetu?

> Taż przecież sam sobie odpowiadasz,
> że celem - celem wywołania orgazmu się różni.

I to jest ta zasadnicza różnica???
I jedno powinno być karalne a drugie już nie? Dlaczego?
Potrafisz to uzasadnić?

> Tak strasznie. U onkologa rzadko bywa happy end.

Dobre :-) Udało Ci się mnie rozśmieszyć...
Ale skup się - mówimy o różnicach wpływających na karalności czynu.

> Nie, to TY pytasz MNIE.

Nie pytam Ciebie dlaczego nie korzystasz.
Pytam Ciebie dlaczego uważasz że powinny być karalne.

> No coraz lepsze eufemizmy tu widzę dla zwykłego k...nia się.

Nie wiem o czym Ty mówisz, ale ja mówię o domu publicznym,
a więc legalnie działającej firmie udostępniającej usługi seksualne.
Jest to rodzaj przedsiębiorstwa DLA MNIE taki sam jak salon
masażu czy salon fryzjerski. Nie rozumiem gdzie tkwi różnica
z formalnego punktu. Znaczy się abstrahując od kwestii "to grzech".

> O, następny cukiereczek.

Co takiego znowu? Czy nie mówimy o działalności gospodarczej?

> W restauracjach gotują=karmią mężczyzn niemal wyłącznie mężczyźni. Obcy.
> Uważaj, bo za chwilę Twoja durna analogia doprowadzić Cię może tam, dokąd
> niekoniecznie chcesz dojść (nomen omen) 3->

Na razie to Ty nie potrafisz się skupić na temacie i wyobraźnia
płata Ci figle. To przecież nie ma znaczenia w tej dyskusji jakiej
płci jest usługodawca a jakiej usługodawca.

Postaraj się zrozumieć o co mi chodziło w analogii z restauracją
i skomentuj to odpowiednio...

> Mów za siebie. Ja o seksie mogę w te i wewte.

Na razie usłyszeliśmy tylko tyle że to grzech.

> Leć.

Skąd ten pomysł?

> Masz żonę i nie wiesz, co to jest sutek, a co brodawka???

Skąd u Ciebie pogląd, że mam żonę?

> Masz żonę i nie wiesz, dlaczego to wlaśnie brodawka jest ukrywana???
> Oj, współczuję Żonie...
> 33333333333-]]]]]]]]]]]]]

Nie rozumiem doprawdy co Cię tak bawi...

> Twierdzę, że nie rozróżniasz także sromu od łechtaczki.

Ty w ogóle twierdzisz tysiące bzdurnych rzeczy bezpodstawnie.
Wcale mnie te Twoje twierdzenia nie dziwią... innych chyba też nie.

> No, omówiłam je powyżej.

Twoje samozadowolenie jest zabawne...

> Bo godzi w godność człowieka

Czy asystenkta onkologa traci godność?
Czy masażystka traci godność?
Czy opiekunka niedołężnego traci godność?
Dlaczego godność miałaby zależeć czy czynności
masażytki kończą się u klienta orgazmem czy nie?

Swoją drogą, z opowiadań takiej asystentki u onkologa wiem,
że (ku zawstydzeniu wielu panów) jej manipulacje w celach
uzyskania należytej fotografii roentgenowskiej kończą się
często u nich orgazmem :-)

> - gdzie ciało człowieka podlega sprzedaży jak wołowina.

Nie wiem skąd u Ciebie to skojarzenie - albo widziałaś swojego starego
jak robił seks z krową albo nie wiesz kompletnie co to jest prostytucja!
Żadna prostytutka nie sprzedaje swojego ciała poćwiartowanego
na mielone!

> Normalnym katolikem.
> Bez epitetów.

Czy epitet "bogobojny" jest w jakiś sposób obraźliwy że tak się wzbraniasz?
Pytam całkiem szczerze, bo myślałem że bogobojność to u Was cnota...

> Bez zagrożenia grzechem - też nie korzystałby. Powody (o których Ci
> się i tak nie śniło) pomijam - podam tylko jeden, który jesteś w stanie
> zrozumieć: bo się brzydzi kupować używane przedmioty.

Samochodów to też dotyczy? Też tylko nówki kupujecie?

88. Data: 2015-10-31 20:01:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 19:58, Pszemol pisze:

> I to jest ta zasadnicza różnica???
> I jedno powinno być karalne a drugie już nie? Dlaczego?
> Potrafisz to uzasadnić?

Tak, to jest ta zasadnicza różnica. Tak jak mydło z człowieka i zwykłe
mydło.

89. Data: 2015-10-31 20:04:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Nie rozwijaj się.

A czy powinienem?

90. Data: 2015-10-31 20:04:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Siebie pozbawia godności, robiąc z siebie przedmiot sprzedaży.

Ale ona NIE sprzedaje siebie! Nie ma przeniesienia własności
z prostytutki na klienta: ona tylko wykonuje USŁUGĘ za pieniądze.

Często kilku klientów przyjmuje jednej nocy i żaden z nich nie
ma prawa po takiej transakcji domagać się jej jako swojej własności.

Tak samo operuje masażystka, manicurzystka, dentystka...

Czy jak ja sprzedaję swojemu pracodawcy swoje usługi
developerskie/inżynieryjne to pozbawiam siebie godności?

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.
Przywileje czy równouprawnienie?