wymiana halogenów 12V na LEDy.

11. Data: 2014-11-27 11:40:04

Temat: Re: wymiana halogenów 12V na LEDy.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:54594aed$0$12641$6...@n...neostrad
a.pl...

W dniu 2014-11-04 o 17:23, k...@g...com pisze:

> No właśnie o to chciałem zapytać. Czy niedociążony transformator
> toroidalny spowoduje jakieś dodatkowe straty

Nie przejmowal bym sie nimi. Klopot jak jest transformator "elektroniczny".

12. Data: 2014-12-05 09:57:45

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 04.11.2014 01:36, n...@y...com wrote:

> [...]
> Instalacja jest 12V. Transformator toroidalny.
>
> Czy dla LED SMD 12V muszę wymienić ten transformator?

Nie popelniaj tego bledu i zostan przy halogenach.
Swiatlo przyjemne dla oka. Osobiscie mecze sie przy ledach, nawet tych
cepilych.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

Leica's Peter Reimer: Why did you hire this LOWLIFE John Taulien?
preparat do impregnacji kamienia
Ile gazu wam idzie na ogrzewanie ??
piec gazowy pytanie
[cross] zniszczona folia dachowa