wywar z miesa wolowego

21. Data: 2010-10-15 18:13:15

Temat: Re: wywar z miesa wolowego
Od: "@rtur" <a...@...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1s9h7rqzzwi8$.ceuw7b7jar3g.dlg@40tude.net...
> Soja? - juz wolę wcale nie jeść mięsa, byle nie soja.

coś w tym jest
nie cierpię soi, ani jej przetworów: kotlecików, pasztecików itd. Długo
obywałem się bez mięsa, ale bez soi też.

z soi tylko sos sojowy uznaję, no i olej

22. Data: 2010-10-15 18:13:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 19:56:34 +0200, Aicha napisał(a):

> Nieeeeee luuuuubisz sooooi? A powinnaś, na zdrowie ;)

Mam je bez soi, 50 lat to chyba niezły rchunek, nawet jeśli niedługo
miałoby się zdrówko zepsuć. Teraz 100 procent soi jest GM.

> Soja w sosie pomidorowym jest przepyszna.

I po co psuć pomidory?

23. Data: 2010-10-15 18:26:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 20:13:15 +0200, @rtur napisał(a):

> coś w tym jest
> nie cierpię soi, ani jej przetworów: kotlecików, pasztecików itd. Długo
> obywałem się bez mięsa, ale bez soi też.
>
> z soi tylko sos sojowy uznaję, no i olej

Ja tylko sos. Sam smak innych wyrobów sojowych jest dla mnie nie do
zniesienia.

24. Data: 2010-10-15 18:45:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 20:13, Ikselka pisze:

> Mam je bez soi, 50 lat to chyba niezły rchunek, nawet jeśli niedługo
> miałoby się zdrówko zepsuć.

Soyfem nawet wymyślono specjalnie ;)

> Teraz 100 procent soi jest GM.

Jakoś mnie to nie przeraża.

> I po co psuć pomidory?

Pomidorów jest dość i do psucia.

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2010-10-15 20:04:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 20:45:12 +0200, Aicha napisał(a):

> Soyfem nawet wymyślono specjalnie ;)

Co to?

> Jakoś mnie to nie przeraża.

Ale popierać nie mam zamiaru.

> Pomidorów jest dość i do psucia.

Ja mam swoje, to szanuję :-)

26. Data: 2010-10-15 20:27:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 22:04, Ikselka pisze:

> Co to?

Fitoestrogeny. Z soi.

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2010-10-15 20:39:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:27:02 +0200, Aicha napisał(a):

> Fitoestrogeny. Z soi.

Na razie jeszcze nie zażywam, bo wszystko gra - ale mam nadzieję, że smaku
soi w nich nie ma po przetworzeniui będą mi smakowały kiedyś :-)

28. Data: 2010-11-12 20:45:58

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 20:45, Aicha pisze:

[...]
> Jakoś mnie to nie przeraża.
[...]
http://forum.pomorska.pl/kukurydza-smakolyk-od-kolum
ba-pomaga-czy-szkodzi-t34337/

--
pozdr. Jerzy

29. Data: 2010-11-13 14:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 21:45, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> W dniu 2010-10-15 20:45, Aicha pisze:
>
> [...]>> Teraz 100 procent soi jest GM.

> [...]http://forum.pomorska.pl/kukurydza-smakolyk-od-
kolumba-pomaga-czy-szk...

Ano właśnie.
Większosci ludzi nic "nie przeraża", bo nie wiedzą (nie chcą
wiedziec), co jedzą i na czym siedzą...

30. Data: 2010-11-13 14:32:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 11:59, "E." <e...@o...pl> wrote:

> Ale mo na si "oszuka " i ugotowa gulaszow na wywarze z wo owiny a
> zamiast mi sa da kostk sojow -  smakuje wtedy jak ciel cina.
> Do tego warzywka, papryka, czosnek, pomidory, kluseczki lane i og rek
> kiszony - zupka jak marzenie.

Oszukiwac owszem, można (się), tylko po co?

gąski i przyprawy
BIALA...
JEST PAELLA...
Czemu beszamel/biały sos się nie zapiekł?
see Tollywood * sexy heroines dress changing hidden cam videos scandals