zbicie goraczki

1. Data: 2004-02-24 12:25:15

Temat: zbicie goraczki
Od: ven <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jakimi lekami mozna zbic goraczke u osoby nie mogacej brac lekow z
aspiryna? chodzi o powiazanie lekow powodujacych obnizona krzepliwosc
krwi. z gory dziekuje za szybkie udzielenie odpowiedzi.

--
ven [ mihau at bsk dot vectranet dot pl ]
http://wanna.one.pl/

2. Data: 2004-02-24 12:33:00

Temat: Re: zbicie goraczki
Od: pawel C <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ven napisał:

> [...]
> aspiryna? chodzi o powiazanie lekow powodujacych obnizona krzepliwosc
> krwi. z gory dziekuje za szybkie udzielenie odpowiedzi.

mysle,ze pyralgina - jest dobra ,moja zona mala 39,5 goraczke i bardzo
pomogla.
Gripex zbija temperature tak do 37 37,5 wiecej nie wiem z doswiadczenia

Polecam mocno hrebatkę z lipy 0 czyni cuda

pozdr

3. Data: 2004-02-24 16:09:16

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam mocno hrebatkę z lipy 0 czyni cuda

Zgadzam sie, wypic napar i do wyrka. Wypocic sie a na 2 dzien juz jest
lepiej.

4. Data: 2004-02-24 20:51:22

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakimi lekami mozna zbic goraczke u osoby nie mogacej brac lekow z
> aspiryna? chodzi o powiazanie lekow powodujacych obnizona krzepliwosc
> krwi.
paracetamolem- bez aspiryny i nie rozrzedza krwi. jesli to wysoka goraczka u
doroslego to miozna lyknac na raz 1000mg (czyli zazwyczaj 2tbl). oprócz tego
pomagają chłodne okłady

5. Data: 2004-02-25 17:40:26

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.pyralgina
2.paracetamol=acenol=panadol=apap.paracetamol zawarty jest w różnych
coldrexach itp.Mniej skuteczny niż pyralgina.
pozdrawiam

6. Data: 2004-02-25 21:42:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2.paracetamol. Mniej skuteczny niż pyralgina.
tak, paracetamol jest słabszy ale nie uszkadza szpiku. więc jeśli to nie
jest bardzo wysoka gorączka, to wystarczy paracetamol

ból głowy -zatoki ,problem z uchem,okiem ??
"male" cisnienie krwi
Czworogłowy uda - rwący ból
Rehabilitacja po udarze mózgu
plamka na oku