związki

561. Data: 2009-08-11 13:09:21

Temat: Re: związki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> "zastrzeżone", jak przeinaczyłas sprytnie), bo co prawda kury nie mają
> odbytu, lecz kloakę - czyli wspólne ujscie dla płynnych i stałych
> produktów układu wydalniczego, ale jednak nawet one starają się nie
> dochodzić do granic autentyczności i nie siadają na stole, aby tam sobie
> dać upust pewnym czynnościom fizjologicznym z obawy o utratę
> autentyczności. Podobnie nie chodzi o utratę autentyczności, jeśli
> człowiek kulturalny wychodzi do wc, aby zmienić podpaskę, porządnie
> wydmuchać nos czy wydłubać spomiędzy zębów uparcie tkwiace tam włokienko

Tak tak.
Dla Ciebie, z racji niewątpliwie wysokiej kultury osobistej, smarkanie czy
pierdzenie jest czynnością, którą realizuje się w bez udziału innego
czynnika ludzkiego, oczywiście tak samo wysoko ukulturalnionego (czyli można
by nazwać to szarą strefą). Dla kogoś innego będzie to twórczość
pamiętnikarska. Dla kogoś jeszcze innego wymiana esemesów.
Świat jest piękny, bo jest różny.

Qra

562. Data: 2009-08-11 13:10:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Wiedziałam, że i to Ci belką w oku... więc dołożę: otóż idę na następne
> DARMOWE kursa unijne, a co. Będę się dokształcać w PR - to mi się przyda i
> tutaj, i wszędzie :-)

Z piaru to Ty się już dokształcać nie musisz.

Qra

563. Data: 2009-08-11 13:11:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> ale jeśli akurat jest (a tak jest w przypadku michała), to sam jest
> sobie winien, że niektórym wypowiedziane przez niego słowo "rżnięcie"
> kojarzy się jednoznacznie, zwłaszcza jeśli słuchający/czytający mają
> konkretny, negatywny stosunek do tej profesji, a oczywiście niektórzy
> mają, bo czemu nie?). No, aaaale... w końcu jak ktoś się zajmuje
> pornopisarczykostwem, to powinien i takie ewentualności brać pd
> uwagę, a skoro nie brał, to chyba nie do końca przemyślał skutki,
> jakie za sobą pociąga tego typu tfurczość, którą zdecydował się

Jesteś niedocenianą powierzchnią reklamową. Wielkie dzięki i ukłony! Nie
przerywaj, please! :)

michał

564. Data: 2009-08-11 13:12:55

Temat: Re: [OT] związki
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No wiedziałam.

Nie wątpiłem.

michał

565. Data: 2009-08-11 13:15:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> [...]
:)
> Z piaru to Ty się już dokształcać nie musisz.

Ale będzie miała papiór! Wtedy już nikt nie podskoczy, że kłamie, skoro
będzie dyplomowaną kłamczynią (ups, przepraszam, piarowczynią).

--
Pozdrawiam - Aicha

566. Data: 2009-08-11 13:15:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 15:09:21 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> by nazwać to szarą strefą). Dla kogoś innego będzie to twórczość
> pamiętnikarska. Dla kogoś jeszcze innego wymiana esemesów.

Różnorodność w TEJ dziedzinie akurat nie jest niczym pięknym, dlatego nie
mam w towarzystwie osób, które publicznie pierdzą, zmieniają sobie
podpaski, czy bekają - ot, wybieram/y sobie wszyscy takie towarzystwo, aby
nie siedzieć w smrodzie i fekaliach tudzież nie dostawać w oczy obcinanymi
przy stole paznokciami lub nie musieć patrzeć na na wpół pogryzioną
zawartość czyjejś jamy ustnej i jakoś nikt z nas nie uważa, że jesteśmy
wszyscy wyalienowani z przymusowego udziału w ogólnym biologicznym procesie
spożywczo-trawienno-wydalniczo-rozrodczym :-/

567. Data: 2009-08-11 13:16:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Ten termin się już przeżył.

Nazwa czasopisma, tytuł publikacji, autorzy, rok wydania.

--
Pozdrawiam - Aicha

568. Data: 2009-08-11 13:16:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 15:10:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Z piaru to Ty się już dokształcać nie musisz.

Tym łatwiej i lepiej zaliczę kurs :-)

569. Data: 2009-08-11 13:17:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 15:11:54 +0200, michal napisał(a):

> Nie
> przerywaj, please! :)

Krzyk żony wbił Ci się w mentalność...

570. Data: 2009-08-11 13:18:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Jesteś niedocenianą powierzchnią reklamową. Wielkie dzięki i ukłony!
> Nie przerywaj, please! :)

Właśnie chciałam Ci na to zwrócić uwagę. Może znów pomęczymy naszego góró
o licznik odwiedzin (tym razem zsynchronizowany z zegarem)? :DDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/