żylaki

1. Data: 2003-02-17 23:17:07

Temat: żylaki
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam problem z żylakami, pojawiły się już w ciąży - ale tylko po jednej-
prawej stronie ciała, w ciąży przytyłam aż 20kg. Po urodzeniu - polepszyło
się, zostały tylko na nodze. Można powiedzieć że nie ma czym się martwić, bo
prawie nie widać: dwa małe żylaczki-ok2cm, i taka siateczka, czerwone
delikatne nitki na łydce dość duża-ok 10cm/4cm, jakieś jakby ze dwa siniaki
, które nie chcą zejść. Poza tym prawie wróciłam do swojej wagi, byłam
bardzo szczupłą osobą (176cm, 59kg), bardzo dbającą o swój wygląd - teraz to
co dzieje się na mojej nodze jest naprawdę dla mnie dużym problemem, boję
się że będzie się powiększać, mam wrażenie że więcej żył staje się jakby
widoczna. Jestem załamana. Najgorsze jest to, że od wczoraj noga właśnie w
obrębie tej siateczki mnie boli, dziś także. Proszę poradźcie , oczywiście
pójdę do lekarza ale może poradzicie czym smarować, co jest dobre i co
myślicie o zabiegach usuwania żylaków, bo ja słyszałam same niezbyt dobre
opinie.
Będę wdzięczna za odpowiedzi,
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2003-02-18 00:14:10

Temat: Re: żylaki
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003, Agnieszka Sobczyk wrote:

> pójdę do lekarza ale może poradzicie czym smarować, co jest dobre i co
> myślicie o zabiegach usuwania żylaków, bo ja słyszałam same niezbyt dobre

ja akurat dobre opinie - starannie przeprowadzony zabieg daje chyba
dobre efekty i kosmetyczne i zdrowotne

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-02-18 10:14:54

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> wrote in message
am.torun.pl...

> ja akurat dobre opinie - starannie przeprowadzony zabieg daje chyba
> dobre efekty i kosmetyczne i zdrowotne

Mam w takim razie pytanie,na co zwracać uwagę przy wyborze metody,czy samemu
preferować jakiś rodzaj, jaki zabieg wybrać- wiem, że to zależy od stanu
żylaków ale może jakieś szersze opinie? Nie wiem jak długo taki zabieg trwa,
jak wygląda, jak wygląda sprawa po zabiegu, jakie zabiegi się wykonuje. Wiem
że to sporo pytań - może gdzieś w necie znajdę opisy takich zabiegów. Dziś
jest kolejny dziń z bolącą nogą, chcę rozwiązać ten problem, jednak
chciałabym jak najwięcej się wcześniej dowiedzieć.

Pozdrawiam,
Aga

4. Data: 2003-02-18 10:39:50

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> żylaków ale może jakieś szersze opinie? Nie wiem jak długo taki zabieg trwa,

dla wprawnego w tej dziedzinie chirurga na ogol (jesli nie ma
jakis specjalnych anomalii naczyniowych czy innych problemow)
zabieg nie jest jest moze skomplikowany ale dosc zmudny - to
znaczy zeby bylo wlasnie jak najmniej nawrotow wymaga duzej
starannosci. Z reguly na drugi, trzeci dzien pacjent moze
wyjsc do domu i zglosic sie juz ambulatoryjnie na zdjecie
szwow i wizyte kontrolna.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

HIV / AIDS
USG
soczewka toryczna.... znowu problem
czerniak, zwykłe znamiona czy po prostu paranoja?
Pielegniarki i kolczyki nius TV I program