Adam, Ewa i boski zakaz.

81. Data: 2017-07-01 13:16:25

Temat: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-30 o 15:01, Chiron pisze:

> Te tortury, jak napisałeś- to właśnie BRAK związku emocjonalnego. Cóż Ci
> mogę napisać? Wrzuciłem w google "związek emocjonalny" i mi wypluł
> tysiące
> linków. Jeśli nie wiesz, czym jest taki związek- zacznij od tego: use
> google
> :-).
>
> --
> Chiron

A jakież to jeszcze mogą być emocje po latach życia z jedną i tą samą
partnerką, poza przyzwyczajeniem, rutyną, co na plus? Nie Chiron, nie
szukajmy odpowiedzi w necie, siebie samego zapytaj. O ile oczywiście
Twój związek spełnia określone powyżej kryteria, - czyli długoletnie
pożycie.

82. Data: 2017-07-01 13:16:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-01 o 11:34, pinokio pisze:

> po to by cudzołożyć, czy jesteś "egoistą który nie chce się dzielić
> samicą którą posiadł z nikim innym?"

Ale dla ciebie to przecie grzech! Nie, nie jestem egoistą, ale w
jakiegoś stręczyciela też nie zamierzam się bawić.

83. Data: 2017-07-02 10:15:56

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> związek spełnia określone powyżej kryteria, - czyli długoletnie pożycie.

Nie wiem, jak to się stało, ale wysłany wczoraj post- odpowiedź...Nie ukazał
się. No to krótko: Rutyna i przyzwyczajenie- to oczywiście też składnik
naszego 33 letniego związku. To jednak malutki procent. W większości na nasz
związek składa się miłość, więzi, które fizycznie wręcz między nami istnieją
i pozwalają nam na głębokie zrozumienie.

--
Chiron

84. Data: 2017-07-02 11:15:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2017 o 00:07, Chiron pisze:
> [...]
> Bardzo się kochamy. Za nic w świecie- mogąc np teraz cofnąć się do 9
> czerwca
> 1984 roku- nie wybrałbym innej kobiety :-). Owszem, jest między nami też
> rutyna. Przyzwyczajenie? Pewno też. No ale nie to przede wszystkim. Po
> prostu- jesteśmy związani ze soba niewidzialnymi nićmi- które sprawiają, że
> czujemy się ze sobą cudownie, i rozumiemy- często bez słów. Mimo to- zawsze
> mamy o czym rozmawiać. Wydaje mi się też, że to każdy tak moze zbudować
> swój
> związek z ukochaną osoba. Jesli tylko konsekwentnie co dzień oboje będą o

To gratuluję

85. Data: 2017-07-02 11:37:01

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> To gratuluję
Dziękuję za gratulacje. I prosze o wyjasnienie: ja tę wiadomość wysłałem,
ale jej NIGDZIE nie widzę. Na żadnym serwerze. Ty- tak. Z jakiego serwera
korzystasz?

--
Chiron

86. Data: 2017-07-02 13:18:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2017 o 11:37, Chiron pisze:
> Dziękuję za gratulacje. I prosze o wyjasnienie: ja tę wiadomość wysłałem,
> ale jej NIGDZIE nie widzę. Na żadnym serwerze. Ty- tak. Z jakiego serwera
> korzystasz?

news.atman.pl , nie widzę andala
nie mogę kasować swoich postów

87. Data: 2017-07-02 23:09:09

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 02 Jul 2017 10:15:56 +0200, Chiron wrote:

> [...]
> większości na nasz związek składa się miłość, więzi, które fizycznie
> wręcz między nami istnieją i pozwalają nam na głębokie zrozumienie.

Gratuluje Ci tych wspanialych lat, 100 LAT !

ale mam wrazenie ze wybrales falszywe okreslenia mowiac "rutyna i przyzwyczajenie" ?

ja w swym 51-letnim zwiazku takich nie znajduje natomiast duzo przyjemnych
obowiazkow i dyscypliny.

Trybunowi trudno to bedzie zrozumiec, musial miec ciezkie zycie
gdyz nie wie co to uczucie.

88. Data: 2017-07-03 08:21:19

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości

> [...]
> obowiazkow i dyscypliny.
>
> Trybunowi trudno to bedzie zrozumiec, musial miec ciezkie zycie
Dzięki za gratulacje :-). No cóż- patrząc obiektywnie- jakaś część mojego
związku- to rutyna i przyzwyczajenie także. Choć to (chyba) nieiwelki
procent. Po prawdzie- tak to jednak wygląda. Gratuluję 51 lat- i życzę
dalszych 50!

Przypomniała mi się anegdota: małżeństwo świętuje 50 gody. Zbiera się
rodzina- kilka osób z najmłodszego pokolenia po rozwodach. Pytają: jak wy to
zrobiliście- tyle lat ze sobą? Na co jubilaci odpowiadają: no bo my jesteśmy
jeszcze z czasów, kiedy jak się coś popsuło- to się to naprawiało, a nie
wyrzucało :-).

--
Chiron

89. Data: 2017-07-03 18:43:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-02 o 10:15, Chiron pisze:

> [...]
> większości na nasz związek składa się miłość, więzi, które fizycznie
> wręcz między nami istnieją i pozwalają nam na głębokie zrozumienie.

Jasna sprawa. Właściwie to nie ma o czym dyskutować.

90. Data: 2017-07-03 18:44:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-02 o 23:09, andal pisze:

> [...]
> obowiazkow i dyscypliny.
>
> Trybunowi trudno to bedzie zrozumiec, musial miec ciezkie zycie

Oj, że się wtrącę, bardzo, ale to bardzo mało jest rzeczy które
Trybunowi trudno zrozumieć. A terminy - ciężkie-lekkie życie w tym
aspekcie, to rzecz względna.

Interpretacja popkultury
Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)
Czy jest większa hańba?
Zezowate szczęście
Wiara najbliższa