Angelina bez.

281. Data: 2013-05-16 16:53:10

Temat: Re: Angelina bez.
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 16:45, olo pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA"

> Czy szydełkujesz treść jego listów (postów - przyp. autora) na makatkach ;)
> Czy to fory innego rodzaju?

nie jade po nim jak mam focha. to jak na mnie duże względy ;)

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

282. Data: 2013-05-16 16:54:21

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>:)
>
>To całkiem do mnie podobne, przepraszać za wszystko...

Właśnie dlatego, pozwoliłem sobie zasugerować tę wersję :)) przeprosin.

>Przepraszam za słońce, przepraszam za deszcz,
>Za wszystko, za co tylko chcesz...
>
>I Monet do tego, mniam :)

Anielskie klimaty dla Aniołków :)

pzdr
olo

283. Data: 2013-05-16 16:55:41

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 16:52, Ikselka pisze:

> Hmmm, to jakas nowatorska metoda utrwalania chyba, bo makatki się haftuje
> 333-]
a ty to już z zamkniętymi oczami wiadomo wszystko musisz brac
dosłownie patrze homotest 333333333333-]

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

284. Data: 2013-05-16 16:57:13

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>Albo praktyczne i ciepłe. Jak gatki :)

Pragmatyzm pań kończy się zazwyczaj w pieleszach, na randkę w szpilkach i w
stringach raczej popędzą ;)

pzdr
olo

285. Data: 2013-05-16 17:00:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 16:55:41 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> a ty to już z zamkniętymi oczami wiadomo wszystko musisz brac
> dosłownie patrze homotest 333333333333-]

Przynajmniej wszelkie tłumaczenia :->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

286. Data: 2013-05-16 17:04:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Zgadzam sie, ta iksela jest okropna, wpieprza mi chamsko ze swoimi
> cyckami.
Z tobą to jest tak: jak już myślę, że osiągnąłeś dno- to ty dalej zasuwasz
jeszcze niżej. Jestem niemalże pewien, że tak też postepujesz w realu. Nie
wierzę, żeby znalazła się kobieta, która by z tobą wytrzymała wspólne życie-
dłużej, niż kilka lat. I to anioł. Ty jesteś samotny, zgorzkniały- i
wszystkich wokół za to winisz.A wina jest w tobie przecież.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

287. Data: 2013-05-16 17:07:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie moge. Wkraczacie mi z buciorami ze SWOIM WYDUMANYM PROBLEMEM

Ty musisz być masochistą. Dlaczego po prostu nie splonkujesz takich ludzi,
którzy ci wkraczają z buciorami ze swoimi wydumanymi problemami? Ja wiem, że
nie miał byś do kogo pisać- no ale bądźmy szczerzy: czy tobie to w czymś
przeszkadza?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

288. Data: 2013-05-16 17:10:10

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kwestie zdrowia, likwidacji wojen na całym swiecie oraz pomocy dla
> biednych
> dzieci to ulubione... kwestie aktorskie, na nich sie świetnie aktorom
> płynie po falach ludzkiej empatii i dopływa do portu własnego interesu.

Dokładnie. Ja natomiast mam przekonanie, że czasem te wojny i choroby są
wręcz dla ludzkości...niezbędne.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

289. Data: 2013-05-16 17:13:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 17:10:10 +0200, Chiron napisał(a):

> Dokładnie. Ja natomiast mam przekonanie, że czasem te wojny i choroby są
> wręcz dla ludzkości...niezbędne.

No tak, przeciez inaczej ile to by było tych aktorów!!!
;-PPP

290. Data: 2013-05-16 17:16:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Do tej pory Ghostek tak zapewne myślał, ale zmienił zdanko jak widać :->

On po prostu inaczej nie potrafi. Naprawdę.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.