Angelina bez.

311. Data: 2013-05-16 18:21:03

Temat: Re: Angelina bez.
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 17:58, Qrczak pisze:

> To to go musisz strasznie kochać.

ba! oświadczyłam mu sie mailowo, tyle że odrzucił
bo on bardzo wierny jest i straszył, że pokaże żonie
ach co to był za romans jednostronny, ja mu kosz
z kwiatami o on mi ty p... zakłamana i takie tam :)) supa

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

312. Data: 2013-05-16 18:21:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-16 13:52, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Szczególnie, że te nowe, jakoby ładniejsze, mogłaby mieć i bez
> wcześniejszej mastektomii.

Degustibus, iksela pewnie sadzi, ze mastektomia daje lepsze efekty.

313. Data: 2013-05-16 18:22:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 15:05, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> To jest IMO uzależnione od konstrukcji psychicznej konkretnej kobiety.
> Jedna nie będzie w stanie spokojnie żyć ze świadomością, że jest
> posiadaczką wadliwego genu, i że ryzyko na zachorowanie jest u niej
> ogromne. Inna będzie spokojnie żyła regularnie się badając, jeszcze inna w
> ogóle nie zechce się zbadać... Dochodzi do tego jeszcze wiek, posiadanie
> bądź nie posiadanie dzieci itd. Problem dość szeroki.
> Jeśli ktoś chce, i może sobie pozwolić na zapewnienie takiego 'komfortu'
> psychicznego, to jego wybór...

Biorąc pod uwagę wcześniejsze doświadczenia życiowe obgadywanej, to
widać, jak dzieci wiele zmieniają.

314. Data: 2013-05-16 18:23:01

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 18:19, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-05-16 16:57, obywatel olo uprzejmie donosi:

> Jak pędzić, to raczej bez nich. Jednak wygodniej.

o qra! zmienkłam

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

315. Data: 2013-05-16 19:46:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powiadasz? Mnie natomiast zastanawia taki dziwny z punktu widzenia
> statystki rozkład: poznałem wielu ludzi w realu ze Śląska. Z niektórymi
> jestem nawet zaprzyjaźniony. ogólnie mam bardzo pozytywne nastawienie do
> hanysów. No i popatrz- a tu, na psp- jak nie Ty- to ghost. O żadnym z was
> nie da się przecież powiedzieć "sympatyczny". Prawda, że dziwne?

"Sympatyczni" zwykle mowia o: "zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem.
Zwykłym skurwysynkiem, ", albo "antypolskim smieciu" i takie tam. Prawda, ze
nie dziwne w przypadku sympatycznych inaczej (czyli tych w cudzyslowiu)?

316. Data: 2013-05-16 20:06:56

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 14:09, Ikselka pisze:
> "(...) Poddałam się prewencyjnej podwójnej mastektomii - dodała gwiazda.
> Jolie w artykule zatytułowanym "Mój medyczny wybór" wyznała też, że lekarze
> zrekonstruowali już obie usunięte piersi, a wszystkie, trwające trzy
> miesiące, zabiegi zakończyły się 27 kwietnia. Gwiazda napisała, że choć
> mogłaby ukryć fakt poddania się operacji przed mediami, postanowiła
> nagłośnić tę sprawę, by zachęcić inne kobiety do poddania się badaniom i
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"
>
> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada
> [...]
Opus Dei zawyło, bo Angelina jeszcze sobie gender zmieni albo brodę
zapuści. Jak to tak, kobieta bez piersi? Cierpieć, rodzić, umrzeć. A
dziecko ma zapamiętać mamusię na zdjątku z wydatnym dekoltem, żeby mu
się w łepku nie poprzewracało.

317. Data: 2013-05-16 21:05:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 18:05:57 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sie zdecyduj, czy jak iksela, czyli zamachu, czy jak normalsi czyli
> tragicznego wypadku.

A jakim to prawem kwalifikujesz tutaj czyjąś normalność? Prawem kaduka
jedynie.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

318. Data: 2013-05-16 21:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 18:13:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-05-16 13:52, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Szczególnie, że te nowe, jakoby ładniejsze, mogłaby mieć i bez
> wcześniejszej mastektomii.

Ta mastektomia to wiesz, chłyt reklamowy taki :->

319. Data: 2013-05-16 21:07:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 18:14:20 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja sie tam nie kloce, ja tylko prezentuje, ze buciory - jak to chiron ujal -
> chamskiej ikseli, moga ranic czyjes uczucia.

RANISZ MNIE :-

320. Data: 2013-05-16 21:07:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 18:21:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Degustibus, iksela pewnie sadzi, ze mastektomia daje lepsze efekty.

Reklamowe na pewno :->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.