Angelina bez.

301. Data: 2013-05-16 17:58:00

Temat: Re: Angelina bez.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 17:24, obywatel ZOŁZA uprzejmie donosi:

To to go musisz strasznie kochać.

302. Data: 2013-05-16 18:05:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 17:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powiadasz? Mnie natomiast zastanawia taki dziwny z punktu widzenia
> statystki rozkład: poznałem wielu ludzi w realu ze Śląska. Z niektórymi
> jestem nawet zaprzyjaźniony. ogólnie mam bardzo pozytywne nastawienie do
> hanysów. No i popatrz- a tu, na psp- jak nie Ty- to ghost. O żadnym z
> was nie da się przecież powiedzieć "sympatyczny". Prawda, że dziwne?

O łodziakach też nie należy uogólniać, że życzliwi.

303. Data: 2013-05-16 18:05:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> DRAMATU.

Sie zdecyduj, czy jak iksela, czyli zamachu, czy jak normalsi czyli
tragicznego wypadku.

304. Data: 2013-05-16 18:07:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Z tobą
Nie ze mna tylko ze swoimi cyckami.

305. Data: 2013-05-16 18:08:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja natomiast mam przekonanie, że czasem te wojny i choroby są wręcz dla
> ludzkości...niezbędne.

Niektorzy lubia sie taplac w cierpieniu. Niezbednie cudzym.

306. Data: 2013-05-16 18:12:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty wlazłeś tutaj z 83 buciorami, więc...

Nie.

307. Data: 2013-05-16 18:12:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 17:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Z tobą to jest tak: jak już myślę, że osiągnąłeś dno- to ty dalej
> zasuwasz jeszcze niżej. Jestem niemalże pewien, że tak też postepujesz w
> realu. Nie wierzę, żeby znalazła się kobieta, która by z tobą wytrzymała
> wspólne życie- dłużej, niż kilka lat. I to anioł. Ty jesteś samotny,
> zgorzkniały- i wszystkich wokół za to winisz.A wina jest w tobie przecież.

Oj, żebyś się nie zdziwił...

308. Data: 2013-05-16 18:13:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 13:52, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> A jesteś pewna, że chęć posiadania nowych i ładniejszych była jedynym bądź
> głównym powodem jej decyzji? Ja nie jestem...

Szczególnie, że te nowe, jakoby ładniejsze, mogłaby mieć i bez
wcześniejszej mastektomii.

309. Data: 2013-05-16 18:14:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> ej :(((( nie kłóćcie się, przecież sie lubimy ???

Ja sie tam nie kloce, ja tylko prezentuje, ze buciory - jak to chiron ujal -
chamskiej ikseli, moga ranic czyjes uczucia.

310. Data: 2013-05-16 18:19:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-16 16:57, obywatel olo uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Fragile"

> Pragmatyzm pań kończy się zazwyczaj w pieleszach, na randkę w szpilkach
> i w stringach raczej popędzą ;)

Jak pędzić, to raczej bez nich. Jednak wygodniej.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.