Chłopiec w damskiej szatni.

461. Data: 2006-09-23 20:23:50

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> A jesteś przystojny? ;-)

okresowo cyklicznie :)))))))

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

462. Data: 2006-09-23 20:23:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> Ty naprawdę uważasz, że 5-latek będzie na ciebie zerkał zza mamy?

5. 5 latek zagladal mi do dekoldu kiedy pomagalam mu odrabiac zadania.
mysliesz, ze tak tylko sie tam gapil??? (mame swoja widzial wieloktrotnie
nago),

iwon(k)a

463. Data: 2006-09-23 20:24:10

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, sorry, zapomniałam, że odmóżdża się już po porodzie ;-)

Ale dopiero po piątym. ;-)
Iwona

464. Data: 2006-09-23 20:25:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
(....)
> Tak czy owak, potwierdzasz moją tezę, że to nie dziecko w szatni jest
> problemem, tylko... jakby to oględnie powiedzieć? Dorośli i ich obsesje.

a czy Ty potrafisz uszanowac czyjsc wstyd i czyjas obsesje? i to na dodatek
w miejscu gdzie te obsesje moglyby byc mniejsze, bo jest to miejsce tylko
dla plci zenskiej? czy masz tak generalnie innnych ludzi z obsesjami w
nosie?

iwon(k)a

465. Data: 2006-09-23 20:25:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

466. Data: 2006-09-23 20:26:02

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ef3upb$7n4$1@news.onet.pl>

> Czy prowadziłaś jakieś badania statystyczne na ten temat?
> Bo zachodzę w głowę, skąd możesz mieć tak dokładne dane odnośnie odczuć
> setek kobiet chodzących na basen.

Kilka się wypowiada w tym wątku - wolisz założyć, że to wyjątki?

> Do licha, czy ja Cię tego prawa pozbawiam? Jak, gdzie, kiedy?
> Czy zmuszam Cię, byś obnażała się przy moim dziecku?
> Czy każę Ci paradować przed nami nago?

Tak, jeśli wejdziesz z małym do szatni, w której się akurat przebieram.
Gdy zdejmuję strój, zawsze jestem nago - Ty nie?

> Nie śmieszy - dziwi. Mam prawo dziwić się Twoim histerycznym reakcjom?
> Mam. Tak samo, jak Ty rościsz sobie prawo do owych właśnie reakcji.

Epitetowanie ("histeryczne") nie świadczy o zdziwieniu,
potrafisz być trochę bardziej szczera?

Jasne - nie musi Cię to interesować.

Natek

467. Data: 2006-09-23 20:26:36

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja juz wczoraj przyznalem, ze czuje sie zagubiony w tym watku :)

Za matkami, a tym bardziej tymi ciężarnymi, nie trafisz. ;-)
Iwona

468. Data: 2006-09-23 20:27:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:ef42vb$mv2$1@news.onet.pl>

> I wtedy nie będzie Ci to przeszkadzało?

Wreszcie będzie miała się do kogo wdzięczyć. ;-)
Iwona

469. Data: 2006-09-23 20:28:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message

> nie sadze abys sie mylila, po prostu w dyskusji wyszlo na to
> (niekoniecznie zgodnie z prawda), ze twoja postawa jest roszczeniowa a
> to budzi automatyczny sprzeciw, zamiast kontekstu zaczelo sie
> rozptarywanie co komu szkodzi tak dalej

dokladnie.

iwon(k)a

470. Data: 2006-09-23 20:33:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2v3d$1m08$1@news.mm.pl...

> Nie ucieszyć. Po prostu nie dramatyzować :) I nie obowiązek. Jedynie
> zrozumienie.

Nixe ja Cie naprawde rozumiem. i akurat Twoj syn nie przeszkadzal by mi w
przebieralni bo znam Twoj przypadek (tzn bede szla do kata albo owine sie
recznikiem), jednak Ty jedna takie przypadek tu masz i pytasz o rade. inne
mamy synkow maja postawe- to innych problem, inni maja obsesje, nie pytam
sie tylko wale, itp a to juz raczej nie jest postawa ani grzeczna, ani
zgodna z relacjami miedzyludzkimi, po porstu egoistyczna (niekiedy
arogancka). i mysle, ze o to "idzie" w tej dyskusji, Twoj przypadek rozwinal
dyskusje ogolniejsza. skoro sa szarnie wydzielone "plciowo" to szanujmy to,
i nei wysmiewajy sie z osob, ktore chca tego egzekwowac z rozniastych
przyczyn, nawet jesli to ma byc obsesja. szanujmy sie nawzajem.

iwon(K)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki