Chwila oddechu :-)

21. Data: 2016-08-12 04:30:28

Temat: Re: Chwila oddechu :-)
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-09 o 17:45, Ikselka pisze:
> ....po ogórkach - za jakąś chwilę zaczynam przetwarzać pomidory, bo mi
> obrodziły cudnie!
> Oczywiście przecier, oczywiście pomidory pelati, oczywiście leczo,
> oczywiście keczup, oczywiście suszone.
> Co jeszcze?
>
> :-)
Soki w dużych butlach.

--
animka

22. Data: 2016-08-12 20:15:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Aug 2016 04:30:28 +0200, Animka napisał(a):

> Soki w dużych butlach.

Znaczy - wino?
Eeetam :-)

23. Data: 2016-08-13 17:27:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-12 o 20:15, Ikselka pisze:

> Znaczy - wino?
> Eeetam :-)
Z pomidorów wino?
Pisałam o soku pomidorowym niesłodzonym.

--
animka

24. Data: 2016-08-13 18:02:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Aug 2016 17:27:58 +0200, Animka napisał(a):

> Z pomidorów wino?

Oczywiście! Niby czemu nie? - pomijając upodobania smakowe...

> Pisałam o soku pomidorowym niesłodzonym.

Robię przecier do picia i na zupę. Sam sok z pomidorów jest blady i
wodnisty.

25. Data: 2016-08-24 23:39:26

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 17:45:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> obrodziły cudnie!
> Oczywiście przecier, oczywiście pomidory pelati, oczywiście leczo,

U nasz w ogrodzie wszystkie zniszczyła jakaś zaraza. Jedak bez folii w górach się nie
da :(

Pozdrawiam - Aicha
Za to ogórków i jasnej cukinii - zatrzęsienie :)

26. Data: 2016-08-25 00:06:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 14:39:26 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> U nasz w ogrodzie wszystkie zniszczyła jakaś zaraza. Jedak bez folii w górach się
nie da :(

> Pozdrawiam - Aicha
> Za to ogórków i jasnej cukinii - zatrzęsienie :)

Pomidory u mnie w trakcie, sukcesywnie, jeszcze z miesiąc. Z ogórkami
skończyłam, uff, ze 100 słoików różnej maści. Fasolka też obrodziła -
poszła do mrożenia. Cukinie nadal w trakcie przetwarzania . A teraz
"siedzę" w burakach, znaczy właśnie wekuję tarte, słodkokwaśne - z octem
jabłkowym, cukrem i solą.

Kipiący miód
Kociołek
Kwasek cytrynowy a ocet