Ciasto M. Basset - dzieki!

1. Data: 2001-07-24 20:56:43

Temat: Re: Ciasto M. Basset - dzieki!
Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2001 13:41:52 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>Czy ktos z was to robi? U nas nie ma ani wisni, ani porzeczek,
>Magdalena Bassett

Porzeczki bywaja w Whole Foods - przynajmniej u mnie w zeszlym roku
byly - nazarlem sie jak glupi... ;-)

Art(Gruby)
"My sister got bitten by a moose once."

1. Data: 2001-07-25 00:47:40

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Art(Gruby)
> "My sister got bitten by a moose once."

Czy mozesz podac, skad ten cytat?
MB

1. Data: 2001-07-25 08:51:09

Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja takze upieklam ciasto owocowe Magdaleny. Jest przepyszne, ale wszystkie
> wisnie poszly na dno.

Ciekawe, ja robilam z czeresniami, tez mialam dosc geste ciasto nakladane
lycha, ale owoce utrzymaly sie na gorze i tylko polyskiwaly miedzy 'wyspami'
ciasta. Moze to kwestia maki?
--

Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-07-25 10:37:49

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> Ciekawe, ja robilam z czeresniami, tez mialam dosc geste ciasto nakladane
> lycha, ale owoce utrzymaly sie na gorze i tylko polyskiwaly miedzy 'wyspami'
> ciasta. Moze to kwestia maki?

Raczej ucierania. Jak robie ciasto recznie, za pomoca miski i drewnianej
lychy, to wychodzi geste. Jak wrzucam do robota, to uciera znacznie
dokladniej (do tego maszyna lekko sie grzeje) i wtedy calosc jest
plynna, prawie jak kogel-mogel. Mniam...

Ostatnia moja kombinacja to poziomki plus morele. Polecam. :)

1. Data: 2001-07-25 11:14:20

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
: >
:
[...]

Albo miarek. Niestety nie mam wagi, wiec musze polegac na miarkach
szklankowo-lyzkowych, a te - wiadomo nierowne. W jednym przypadku np. 100 g
czegos tam ma 10 lyzek, a w innym to samo "cos" ma tylko 7 ale ciut wiekszych
lyzek. Chyba jednak kupie sobie wage. Czy sa kuchenne wagi elektroniczne?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-25 11:16:26

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Chyba jednak kupie sobie wage. Czy sa kuchenne wagi elektroniczne?

jak najbardziej, w sklepach gospodarstwa dom. albo takich ze sprzętem na
prąd - cos sobie wybierzesz ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-25 11:38:04

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> [...]
> lyzek. Chyba jednak kupie sobie wage. Czy sa kuchenne wagi elektroniczne?

Pewno, ze sa. :)
Ale powiem szczerze, mimo, ze posiadam takowa, glownie uzywam miarki
szklankowej. :)

1. Data: 2001-07-25 11:52:38

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

: {Wilma} wrote:
:
[...]

No tak, ale szklanka szklance tez nierowna. Zastanawialam sie juz nad kupnem
wagi, ze wzgledu na diete, ale widze, ze "za" przemawia tez pieczenie wg.
wykazow. Gdy pieke "na oko" ciasto nigdy nie jest takie samo.
pozdr.Wilma

1. Data: 2001-07-25 11:56:11

Temat: Odp: Ciasto M. Basset - dzieki!
Od: "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Takie wagi można kupić w Media Markt.
Asia
Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jm9n7$h6g$...@g...uci.agh.edu.pl...

1. Data: 2001-07-25 16:47:17

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2001 17:47:40 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>Czy mozesz podac, skad ten cytat?
>MB
Stad:
"The Script, of The Soundtrack, of The Movie, of the Python
Presentation, of The Retelling of the Great Classic, of The Myth, of
The Legend, of The Unproven Hearsay, of The See Webster's Dictionary
for the Definiton of the Above - Better Known as...
(Alias) (Wik) *(Da Duh Da Daaaaaa)*
MONTY PYTHON AND THE MOST HOLY GRAIL
(and we really mean it)

;-)))