Co do chili con carne w naleśnikach?

1. Data: 2005-02-02 20:55:40

Temat: Co do chili con carne w naleśnikach?
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro na kolację planuję naleśniki z nadzieniem a la chili con carne,
smażone jak krokiety. Jaką surówkę bądź sałatkę byście do tego
zaproponowali?
Z góry dziękuję za sugestie.
Ania

1. Data: 2005-02-02 23:31:01

Temat: Re: Co do chili con carne w naleśnikach?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Feb 2005 21:55:40 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>Jutro na kolacj? planuj? nale?niki z nadzieniem a la chili con carne,
>sma?one jak krokiety. Jak? surówk? b?d? sa?atk? by?cie do tego
>zaproponowali?
>Z góry dzi?kuj? za sugestie.

Pory w plasterkach, skropic je cytryna, osolic, niech sie
przegryzaja. tej cytryny dosc sporo. Jak juz nalesniki chile ida
na stol, doprawic pory smietana kwasna. tez jej sporo.

Pierz, co dzis mial pory ale do zapiekanki
pureekartoflanekielbasa(niepolska)cebulaposypanesere
m.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 07:34:40

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
>
> Pierz, co dzis mial pory ale do zapiekanki
> pureekartoflanekielbasa(niepolska)cebulaposypanesere

Dzięki, dobry pomysł :-*.
Z uwagi na fakt, że na kolacji będą sami faceci, upiekłam im babkę, a co,
niech mają ;).
Ania

1. Data: 2005-02-03 08:59:30

Od: "Karolina Wlodarczyk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam,
> Ania
>
> idealna do chili con carne jest moim zdaniem taka:
kapusta pekinska + ser zolty (np. w slupki) + cebulka + majonez wymieszany z
zabkiem czosnku, sola i solidna szczypta suszonej bazylii

pozdrawiam
karolina

1. Data: 2005-02-03 10:07:20

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ja di chili con carne lubie mizerię.

Edyta

Użytkownik "Karolina Wlodarczyk" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ctsp2d$1bja$1@mamut1.aster.pl...

> [...]
> kapusta pekinska + ser zolty (np. w slupki) + cebulka + majonez wymieszany
> zabkiem czosnku, sola i solidna szczypta suszonej bazylii

skrobia kukurydziana - warszawa.
faworki - ciasto z piwem
pacek miodowo-orzechowy z Zawoji
jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help