skrobia kukurydziana - warszawa.

1. Data: 2005-02-02 19:58:12

Temat: skrobia kukurydziana - warszawa.
Od: "kataryniarz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy ktos moglby mi doradzic, gdzie w warszawie kupic skrobie kukurydziana?
jest to artykul powszechnie dostepny w marketach typu e'lecrerc, czy
carrefour? czy moze nalezaloby odwiedzic bardziej `specjalistyczny` sklep? a
jezeli tak, to gdzie taki sklep sie znajduje?

owa skrobie potrzebuje do przygotowania chinskiej potrawy. czy jest gdzies w
warszawie sklep, ktory sprzedaje `skladniki` niezbedne do przygotowania
chinskiej kuchni?

pozdrawiam,
pawel

1. Data: 2005-02-02 20:11:32

Temat: Re: skrobia kukurydziana - warszawa.
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"kataryniarz" <k...@w...pl> wrote in message
> czy ktos moglby mi doradzic, gdzie w warszawie kupic skrobie kukurydziana?

Maka ziemniaczana zamiast skrobi kukurydzianej. I to i to skrobia. (A po angielsku to

nawet sie tak samo nazywa: "corn starch" i "potato starch.")

--
><eM eL><Washington, D.C.><
><There's no place like 127.0.0.1><

faworki - ciasto z piwem
pacek miodowo-orzechowy z Zawoji
jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help
krupnik - jakie przyprawy
Jak zrobic pyszne buraczki do obiadu ?POMOCY!