Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!

11. Data: 2013-10-05 16:07:55

Temat: Re: Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 05:39:42 -0700 osobnik zwany abjjkst
napisał:

> !). Jak wyglada producent kluskow, czyli Guido Barilla.

czy ten post ma coś wspólnego z
<http://www.pch24.pl/wlochy--dyrektor-koncernu-baril
la-rozwscieczyl-
homoseksualistow-i-lewakow,18040,i.html> ?

bo poza tym to Barilla niczym się nie różni od innych makaronów. A otyłość
ma mnóstwo przyczyn od zmian chorobowych do obżarstwa. I akurta makaronem
to się ciężko utuczyć.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

12. Data: 2013-10-05 17:22:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Oct 2013 18:11:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-10-04 16:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Szacun.

Jest za co - praca została wyróżniona, padła w zw. z nią propozycja
doktoratu na najlepszej uczelni w Polsce.

13. Data: 2013-10-05 17:23:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Oct 2013 12:25:27 +0200, iwanos napisał(a):

> 500 potraw z ziemniaka

Same ziemniaki nie są tuczące.

14. Data: 2013-10-05 17:24:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Oct 2013 12:44:56 +0200, u...@d...invalid napisał(a):

> No widzisz... a i tak chudzi jak patyki, ale dziadek krzepę miał to
> trzeba było przyznać. Mimo to do bogatych to ja ich bym nie zaliczał,
> szczególnie że kartofle, słonina do rarytasów nie należały. Własne
> zboża, krowy, konie, kaczki, świnie, kury mieli, więc może inaczej
> powinienem na to patrzeć.

Chyba trochę.

15. Data: 2013-10-05 18:41:49

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-05 17:23, Ikselka pisze:

> Same ziemniaki nie są tuczące.

moja mamunia zawsze odkłada porcję dla siebie przed zrobieniem z
ziemniaków ziemniaczanego tłustego cuda ... dziwne

16. Data: 2013-10-05 23:02:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Oct 2013 18:41:49 +0200, iwanos napisał(a):

> moja mamunia zawsze odkłada porcję dla siebie przed zrobieniem z
> ziemniaków ziemniaczanego tłustego cuda ... dziwne

Wcale nie dziwne, po prostu wie, co robi.

17. Data: 2013-12-24 07:08:24

Od: a...@s...net szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, October 3, 2013 5:39:42 AM UTC-7, a...@s...net wrote:

> !). Jak wyglada producent kluskow, czyli Guido Barilla.
>

> http://www.lintraprendente.it/wp-content/themes/cc_n
ewspaper/timthumb.php?src=http://www.lintraprendente
.it/wp-content/uploads/2013/04/guido-barilla.jpg&q=9
0&w=479&zc=1

> 2). Jak wygladaja konsumenci kluseczkow:
>

> http://us.123rf.com/400wm/400/400/sumners/sumners090
7/sumners090700012/5204818-an-overweight-man-enjoyin
g-a-plate-of-spaghetti--shot-with-fish-eye-lens--foc
us-is-on-the-face.jpg

> http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/114391
84/2/stock-photo-11439184-big-man-eating-spaghetti.j
pg

> http://thumbs.dreamstime.com/x/fat-man-eating-pasta-
17962637.jpg

> 3). Jak wyglada z bliska sam produkt:
>

> https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-fr
c1/578705_10152023223152985_1371968490_n.jpg

> Smacznego,

Basia

Wielkie żarcie...?
Kuchnia molekularna.