Co z rozgotowanym ryżem?

51. Data: 2014-02-06 21:12:34

Temat: Re: Co z rozgotowanym ryżem?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Feb 2014 18:19:11 +0100, Aicha napisał(a):

> W szlacheckich czasach zdrowia psów nie ceniono tak jak teraz.

Mylisz się: "Ogary poszły w las..."
33333-)
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

52. Data: 2014-02-06 21:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Feb 2014 19:03:09 +0100, FEniks napisał(a):

> To nagle tylko arborio jest dobrym ryżem? No weźźź.
> Zresztą rozgotowany arborio zachowałby się identycznie, bo niby
> dlaczegóż nie?

Chyba oczywiste jest, ze jeśli go gotować i gotować, no to FKĄCU...
Ale mowa o _tych samych warunkach i czasie gotowania_ jak hipermarketowy.
Więc nie. Bo nie.

53. Data: 2014-02-06 21:34:41

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-06 21:14, Ikselka pisze:

> Chyba oczywiste jest, ze jeśli go gotować i gotować, no to FKĄCU...
> Ale mowa o _tych samych warunkach i czasie gotowania_ jak hipermarketowy.
> Więc nie. Bo nie.

Ale przecież Ty tak głupia nie jesteś...

p.

54. Data: 2014-02-06 22:19:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba oczywiste jest, ze jeśli go gotować i gotować, no to FKĄCU...

Chodzi mi o to, że to "wywracanie się ryżu na lewą stronę" to jest dość
normalna rzecz. Nawet nie musi być rozgotowany, wystarczy zostawić go na
noc w zupie.

> Ale mowa o _tych samych warunkach i czasie gotowania_ jak hipermarketowy.
> Więc nie. Bo nie.

A jeśli kupię arborio w supemarkecie, to jaki będzie?

Ewa

55. Data: 2014-02-06 22:28:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Feb 2014 22:19:59 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> noc w zupie.

> A jeśli kupię arborio w supemarkecie, to jaki będzie?

Drogi.
"Generalnie wkurza mnie tylko ten tani ryż z hipermarketu"

56. Data: 2014-02-07 13:06:18

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 lutego 2014 10:30:49 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Iiitam, aż tak diametralnie nie, a i tak samego się raczej nie je ( a tylko
> wtedy ów smak byłby znaczący), więc w daniu dominuje smak tego, z czym ryż
> podasz :-)

Różnią się smakiem /aromatem/ i to bardzo. Ryż basmati i jaśminowy zupełnie nie
nadają się do podania np. z polskim gulaszem wieprzowym, do gołąbków czy do zup.
Jedna taka pomyłka wystarczy. :-)

Z kolei nie wyobrażam sobie - w przypadku ryżu parboiled - robienia z niego
gotowanych na mleku deserów ryżowych czy podania go latem z koktajlem truskawkowym.

A taki "wykręcający się" ryż jest dla mnie idealnym do zup.

Ania

57. Data: 2014-02-07 13:07:45

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego się dzieje, nie wiem, czy się opublikowało, więc powtarzam:

[...]

Ksylitol
Pytanie o najprostszy i najszybszy na świecie przepis na kiszone ogórki
Papryczki nadziewane serkiem.
Dieta cÓT
Re: Dieta cÓT