Coroczny wątek tłustoczwartkowy

1. Data: 2005-02-03 10:51:34

Temat: Re: Coroczny wštek tłustoczwartkowy
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> My mamy nalesniki we wtorek, paczki czwartkowe niechodliwe :PPPPP

Ja 2 pączki i kilka faworków. Ale mam pytanie o te naleśniki... Z czym
je jecie? I skąd taka tradycja w... sledzika?!

--
tapta GG:4082847

1. Data: 2005-02-03 10:53:08

Temat: Re: Coroczny wątek tłustoczwartkowy{OT}
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja 2 pączki i kilka faworków. Ale mam pytanie o te naleśniki... Z czym
> je jecie? I skąd taka tradycja w... sledzika?!

Nie moge, sledziem w Krysie... czekam na jej reakcje;-))))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-02-03 10:55:04

Temat: Re: Coroczny wątek tłustoczwartkowy
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości
> Oooch, czwarty pączek mi ktosik zostawił na biurku jak wyszłam na chwilkę.
> Co robić, co robić ?
> Zajączek, zajączek zjadł sto dwudziesty pączek
> a teraz strasznie dryga, co krok potfornie rzy...

piekne;-)) Mozna sprzedac dalej, po znajomych?

;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-02-03 10:59:04

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości
>

> piekne;-)) Mozna sprzedac dalej, po znajomych?

Masz to ode mnie na zawsze, ale nie zjedz 120 poączków ;-)

1. Data: 2005-02-03 11:13:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2005 10:16:12 +0100, "batory"
<b...@p...wywaltoonet.pl> wrote:

>Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

>Ja też dwupączkowa, i mam nadzieję, że więcej nie będzie
>Pozdrówka - Agnieszka
>P.S. Moje były okrutne pracowe bałabuchy

o kurcze...nie znalam nikogo procz mojej Mamy i Babci, kto
uzywalby slowa balabuch!!! :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 11:14:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

A z czym?

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 11:16:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Feb 2005 11:51:34 +0100, tapta <t...@w...pl>
wrote:

>Ja 2 pączki i kilka faworków. Ale mam pytanie o te naleśniki... Z czym
>je jecie? I skąd taka tradycja w... sledzika?!

U nas sledziki tez niechodliwe ;PPPP
nie wiem, musze poszperac...tradycyjnie, na ilosc to jedza tu
nalesniki bardzo dziwnie...pokropia cytryna, posypia cukrem,
zroluja i zjedza....

a ja robie na rozne sposoby - co sie da zrolowac to roluje,
zapiekam, zasmazam, posypuje cukrem albo serem, albo czekoladowym
sosem i potem orzechami, albo cukrem pudrem...mozliwosci tony!?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 11:17:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2005 11:53:08 +0100, "Basia" <b...@o...pl>
wrote:

>U?ytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

>Nie moge, sledziem w Krysie... czekam na jej reakcje;-))))
>

>pozdrawiam
>Basia

Basiu! Ja nie od tego mam anielskie skrzydla (naturalnych
rozmiarow) zebym sledziem kogos w odwecie klepala po twarzy :PPP

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 11:33:15

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> zapiekam, zasmazam, posypuje cukrem albo serem, albo czekoladowym
> sosem i potem orzechami, albo cukrem pudrem...mozliwosci tony!?

Aha. Wiem jak się robi naleśniki, ale myślałam, że może te są z jakimś
specjalnym farszem :) A tu tylko cytrynka ;) Chyba jednak zjem śledzia
we wtorek :)

--
tapta z faworkiem w ręku

1. Data: 2005-02-03 11:40:38

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha. Wiem jak się robi naleśniki, ale myślałam, że może te są z jakimś
> specjalnym farszem :) A tu tylko cytrynka ;) Chyba jednak zjem śledzia
> we wtorek :)

Co Wy z tymi śledziami we wtorek? We wtorek to faworki (czyli chrust), róże
karnawałowe itp itd, a nawet te naleśniki na słodko też. A śledzie to we
środę, posypujemy głowy i zagryzamy śledziem.
Pozdr. - A.

Syrop imbirowy - Kraków
pączki parzone
Co do chili con carne w naleśnikach?